A ribellione di 2 piastrelle in a stazione di metro era in tribunale

Una rivolta di 2-tile in a Metro Station hè stata purtata in tribunale: Transportation Inc. hè stata multata di 2 lire per scrive cù una penna stampata, a dimensione di 300 piastrelle, cum'è una reazione à i non-escalators di u metro; U procuratore hà ancu dumandatu una pena di prigiò finu à 6 anni.
U prucessu di l'accusatu senza arrestu Süreyya S., chì presuntamente hà insultatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, è hà dannatu a pruprietà publica cù un scrittu chì hà scrittu annantu à u muru di a stazione di metro Hacıosman, hè iniziatu. L'accusatu indetenutu Süreyya S., chì hè statu dumandatu à esse incarceratu da 2 à 6 anni, era presente à l'udienza tenuta à a Corte Penale di Prima Istanza in u Palazzu di Ghjustizia di Istanbul. U denunciante, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, era rapprisintatu da u so avucatu à l'udienza.

"Sò arrabbiatu, anch'eiu aghju avutu una rivolta cusì"

L'accusatu Süreyya S., chì hà fattu a so difesa dopu l'identificazione, hà dettu: "A data di l'incidentu è prima di a data, i malati è l'anziani anu avutu difficultà à scendere in u metro per via di l'escalatori rotti è di qualchì volta l'ascensori di a stazione di metro Hacıosman. Sò ancu scomodu cù a mo gamba. U ghjornu di l'incidentu, una zia chì era più vechja chè mè hà da esse purtata à i scalini perchè andava à l'uspidale. Aghju aiutatu a vechja zia. Aghju fattu appiicazioni scritte à i posti necessarii parechje volte. In u risultatu, ùn sò micca stati custruiti scale rotte. Mi sò arrabbiatu, aghju avutu ancu una tale ribellione. Aghju scrittu l'articulu sottumessu à u prucessu scrivendu u nome di u merre chì pensava chì era rispunsevuli di u metro. Ùn cunnoscu micca personalmente Kadir Topbaş. S'e aghju avutu a saviezza chì aghju oghje, ùn a faria micca. "Mi dispiace", disse.

"U DANNU TOTALE 300 TL hè statu ISTANBUL ULAŞIM SANAYİ VE TİCARET A.Ş."

Bekir Ayan, chì vulia participà à u casu, hà dichjaratu ch'ellu era u Capu di Inspeczione di Sicurezza di a Linea di Metro Hacıosman-Yenikapı è hà dettu: "Ùn aghju micca vistu l'azzione di l'accusatu. Tuttavia, postu chì sò un supervisore, sò statu infurmatu. Avemu avutu a riparazione fatta è u costu di una tile, cumprese u travagliu, era 150 TL, è Istanbul Transportation Industry and Trade Inc. hà patitu una perdita tutale di 300 TL. "U dannu ùn hè micca statu compensatu", disse. L'Avucatu di l'Industria è u Cummerciu di Trasporti di Istanbul hà dettu ancu: "Vulemu participà à u casu. A culpabilità di l'accusatu hè pruvata. Vulemu ch'ellu sia punitu. "Se l'accusatu esprime un rimorsu efficace è paga i danni di a cumpagnia, lasciamu à a discrezione di a tribunale per dumandà a lettura è l'implementazione di questu articulu", disse.

"L'accusatu deve esse punitu"

L'avucatu di Kadir Topbaş hà dettu ancu chì anu dumandatu à participà à u casu, dumandendu chì l'accusatu sia punitu. Parlendu di novu, l'accusatu Süreyya S. hà dettu: "Vogliu pagà i danni di l'amministrazione denunciante. "Dà mi tempu", disse.

L'AUDIZIONE S'È STATA POSTPONATA

U tribunale hà decisu chì i denuncianti Kadir Topbaş è İstanbul Ulatma Sanayi ve Ticaret A.Ş. si uniscenu à u casu cum'è parti per via di a pussibilità di esse dannuti da u crimine, è hà postponutu u casu, dendu à l'accusatu tempu finu à a prossima audizione per cumpensà. l'amministrazione denunciante per i so danni.

ACCUSA

In l'accusazione preparata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Istanbul, hè statu dichjaratu chì u suspettatu Süreyya S. hà scrittu annantu à u muru di a stazione di metro Hacıosman in 2015. In l'accusazione, chì hà dichjaratu chì Süreyya S. insultava Kadir Topbaş cù u testu in quistione, hè statu dichjaratu chì 2 tile di u metro sò stati rimpiazzati per via di u testu chì ùn pudia micca esse sguassatu. In l'accusazione, un totale di 2 à 6 anni di prigiò hè dumandatu per u Suspect Süreyya S. per i crimini di "insultà un ufficiale publicu per u so duvere" è "dannu a pruprietà publica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*