Grande cunvenzione per i studienti di MOTAŞ

Grande comodità per i studienti di MOTAŞ: Avà i studienti puderanu fà e so transazzione attraversu u sistema senza invià documenti.

Scopu à a massima satisfaczione di i clienti, a Municipalità Metropolitana di Malatya MOTAŞ cuntinueghja à innuvà in cunfurmità cù a so infrastruttura elettronica.

MOTAŞ hà firmatu un protokollu cù l'Università İnönü, chì furnisce una grande comodità à i studienti aghjunghjendu un novu à e so innovazioni.

Facendu una dichjarazione dopu à u protocolu firmatu cù l'Uffiziu di u Registratore di l'Università Malatya İnönü, u Direttore Generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı hà dichjaratu chì cù a tecnulugia di sviluppu, e comodità venenu in tutti i campi di a vita; "Tuttu hè assai faciule da ghjunghje oghje. In questu sensu, cum'è u risultatu di i nostri sforzi per minimizzà e prucedure burocratiche è riduce i rifiuti di cartoleria, avemu eliminatu u documentu educativu è e foto di passaportu necessarii per l'applicazioni di carte per i nostri studienti. I documenti di i studienti richiesti in l'applicazioni di a Carta Malatya causanu un seriu costu di cancelleria per l'università, è mantene questi documenti porta una forte responsabilità per a nostra istituzione. Per eliminà queste situazioni, avemu firmatu un protokollu cù l'Uffiziu di u Registratore di l'Università Inonu per sparte l'infurmazioni di i studienti in u web. Cù stu protokollu, i studienti puderanu avà compie e so transazzione cuntrollandu u sistema senza sottumette documenti durante l'applicazione di a carta è e prucedure di visa. À u listessu tempu, e carte di trasportu seranu preparate per i novi studienti prima di l'apertura di e scole ". hà fattu dichjarazioni.

Ricordendu chì u Card Center hà trasfirutu in a so nova locu prima, Tamgacı hà dettu; "Avemu spustatu u nostru Centru d'Informazione di Carte à İnönü Grand Bazaar per furnisce un serviziu megliu à i nostri concittadini. Siccomu u nostru "Centru d'Informazione di Carta" accantu à l'Uffiziu di u Guvernatore, induve avemu servitu prima, era in a strada, ùn ci era micca locu per i nostri citadini chì aspettavanu di piglià l'azzioni per esse prutetti in u clima friddu è caldu, è ùn ci era micca un ambiente fisicu per creà un tali spaziu. Servemu in un puntu induve a densità pedonale di a nostra cità era a più alta. Dunque, mentre pruducia servizii, diversi prublemi è lagnanza di i nostri preziosi passageri eranu in quistione. Per eliminà questi prublemi è lagnanze, avemu trasladatu u nostru puntu di serviziu à u pianu più bassu di l'entrata di a porta est, in u Grand Bazaar accessibile, chì hà una zona interna più spaziosa è stagionale. Quandu sceglite stu puntu, avemu cura di fà un locu chì i nostri clienti disabili ponu facilmente ghjunghje.

Ùn dumandemu micca e foto di passaportu in a nostra applicazione appena lanciata. E foto di i candidati per a carta sò pigliate in u nostru centru di carte durante l'applicazione è stampate nantu à e carte.

Cum'è MOTAŞ, u nostru scopu hè di salvà e nostre scole da u pesu di cancelleria assicurendu chì tutte e transazzione per i studienti è i prufessori sò realizate nantu à i servizii web in l'annu accademicu 2016-2017. Cusì, e transazzione seranu realizate più veloce è puntuale, è i perdi di tempu è di carta seranu prevenuti ".

"CERTIFICAT D'EDUCAZIONE" ÙN SERÀ RICHIEDA PER I STUDENTI SOTTO 17 ETA'.
Dichjarà chì l'accordi fatti per assicurà a satisfaczione di i clienti cuntinueghjanu, Tamgacı hà ancu datu a bona nutizia chì ùn dumandà micca "certificati educativi" da i studienti di menu di 17 anni per l'applicazioni di carte. Ellu hà ancu sottolineatu chì, per via di a currispundenza cù a Direzzione di l'Educazione Naziunale, un protocolu simile serà fattu cù l'Università è chì u listessu sistema serà valevule ancu per a cumunità di l'Educazione Naziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*