Opere per Izmir Cycling Master Plan

U travagliu per u Pianu Maestru di Bicicletta di Izmir: A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà 40 chilometri di piste di bicicletta in a cità, hà pigliatu l'azzione per aumentà sta figura à 135 chilometri. Metropolitan, invece, travaglia per u Pianu Maestru di Biciclette Izmir.

Organizatu in cooperazione cù l'Università Ege, a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Dipartimentu di Pulizia di Izmir, u "3. Bicycle Symposium" hà ancu revelatu a sensibilità di İzmir versu u ciclismo. I prughjetti di a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sviluppu pianificatu di u trasportu di bicicletta in a cità è per Izmir per esse realizatu in e plataforme internaziunali anu attiratu una grande attenzione à u simposiu.

Buğra Gökçe, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana, hà dettu chì una di e caratteristiche più distintive di İzmir, sfarente di l'altri cità, hè a so attitudine versu i ciclisti è u so approcciu per fà a bicicletta una parte di u trasportu urbanu. . Gökçe hà dettu: "Cù FLOW da una parte è EUROVELO da l'altra, per chì İzmir si mostra attivamente in tutte e rete internaziunali," Chì pudemu fà megliu ? Chì hè fattu in altri paesi ? Cumu pudemu interagisce ?' Avemu a ricerca di tali temi. Pruvamu di cuntinuà sti sforzi in modu participativu ", disse.

U Pianu Maestru di Ciclismo hè ancu ghjuntu

Fidan Aslan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu chì, cù e decisioni di u Pianu Maestru di Trasportu di Izmir, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà previstu di custruisce una strada di bicicletta di 135 chilometri, è a parte di 40 chilometri hè stata largamente cumpletata. Fidan hà dettu ancu à i participanti di u simposiu nantu à u prughjettu "BISIM", implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è hà ricevutu una alta dumanda da u populu di Izmir.

Attira l'attenzione à l'attellu di bicicletta chjamatu 'Gel TO THE ROAD' è 'BI NOKTA: PUNTA', induve studenti universitari, accademichi è attivisti di trasportu in bicicletta si riuniscenu è cuncepiscenu à diverse scale è percorsi in bicicletta sò determinati in diverse parti di a cità, Aslan. hà dettu: "A Municipalità Metropolitana offre ogni tipu d'attività di trasportu in bicicletta. U prughjettu hè supportatu è tutte e dumande per e piste di bicicletta sò valutate è i studii cuntinueghjanu per una regulazione in i normi europei. Inoltre, cuntinuemu à travaglià annantu à u Pianu Maestru di Bicicletta Izmir. In questu cuntestu, i piani di mostra sò esaminati.

6 cità principali in Europa

Cuncentrazione nantu à l'acquistu di cunniscenze è esperienza esistenti in i paesi sviluppati per integrà u trasportu in bicicletta cù altri modi di trasportu è urganizà lu cum'è una alternativa di trasportu sicura à i standard adatti, a municipalità metropolitana di Izmir, per furnisce u scambiu d'infurmazioni necessariu nantu à a piattaforma internaziunale, hè u FLOW, urganizata da l'Unione Europea in u scopu di i Programmi d'Investment è Incentive Horizon 2020. Hè participatu à u prugettu. U Prughjettu FLOW hà per scopu di riduce a congestione di u trafficu in a cità, di aumentà i camini di caminata è di bicicletta, di incuragisce l'usu di e biciclette è di implementà regulamenti chì miranu à aduprà i veiculi à uguali. In u scopu di u Prughjettu FLOW, ci sò 6 cità principali (Sofia, Lisbona, Munich, Gdynia, Budapest, Dublin) è 39 cità participanti. I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu riunitu cù a Municipalità di Munich, a Rupprecht Consulting Company è WRI (World Resources Institute) in questu prucessu, è un accordu hè statu firmatu trà e duie cità.

"Lasciate EUROVELO ghjunghje à Izmir"

Sviluppendu e so relazioni cù a Rete Europea di Turismu Ciclista "EUROVELO", chì cuntribuisce à u sviluppu di e rotte di u turismu in bicicletta è u settore di u turismu alternativu in Izmir, a Municipalità Metropolitana hà ancu pianificatu rotte turistiche in cunfurmità cù i criteri EUROVELO per esse u settore turisticu alternativu. cuntinuazione di e rotte di bicicletta EUROVELO in Europa in Turchia. I travagli cuntinueghjanu à cunnette a strada EUROVELO, chì si estende à u Portu di Pireu, à Çeşme passendu sopra l'isula di Chios, o per definisce a ciclabile Bergama-Efes di 350 chilometri cunnessendu à Izmir via Lesbos è Saloniccu.

Un altru travagliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè a cumpetizione "Sfida Europea di Ciclismo 2016", chì furnisce dati impurtanti à l'unità di pianificazione pertinenti mentre prumove l'usu generalizatu di u trasportu di bicicletta. 52 cità europee participanu à l'avvenimentu, induve e cità induve l'usu di a bicicletta hè cumuna cumpetenu trà l'altri.

1 Comment

  1. Pensu chì a megliu nutizia di u ghjornu, forse a settimana ! Eccu u mo IZMIR! Hè u più vicinu à u mudernu, uccidintali, vale à dì, l'attuale livellu di cultura avanzata di u paese. Una cità chì hè à tempu ambientalista / eculogica è umanamente vivibile; IZMIR!
    SOLA; Ci hè un ACTION chì deve esse principiatu prima chì stu pianu ghjunghje à a tappa di mette in pratica stu pianu : avvistà i citadini, informà è sensibilizà a bicicletta, vale à dì u veiculu di trasportu individuale in a cità... Cusì chì certi stalloni cù i motociclette nantu à i so culi ùn pruvate micca di cullà nantu à e persone cù i so veiculi à quattru roti. -Affinchì una sguazza incurante impara, capisce, capisce chì una bicicletta hè un trasportu à dui roti cù i stessi diritti chì una vittura di passageru. –Perchè certi cuntrolli, vale à dì l’amichi di a pulizie di u trafficu, anu da guardà ancu i diritti di i ciclisti... -per chì una grande parte di a sucietà, forse, impara à rispettà li sbarazzassi di a so insensibilità versu l’altri. participanti in u trafficu! RICORDATE: "L'amore hè facultativu, ma in u rispettu ci hè PRESENZA".

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*