A trascuranza in i travaglii di tram in Izmit era ammazzatu

A trascuranza in i travaglii di tram in Izmit era mortale: u cimentu hè statu versatu in l'area di Alikahya in parte di i travaglii di tram in Izmit

In a regione induve ùn sò state pigliate precauzioni, una donna chjamata Özden Önür cascò in u béton à a sera. I citadini vicini anu salvatu a donna chì era per affucà in una fossa di 2 metri

PRIMI RAILS INSTALLATI

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli cuntinueghja à travaglià per u tram, chì hà annunziatu chì serà operativu in 2017. I travaglii di custruzzione sò cuminciati in l'area di l'autostazione per u tram chì servirà trà Izmit Sekapark è a stazione di autobus. A municipalità, chì hà allargatu e strade in a regione, soprattuttu in Yahya Kaptan Mahallesi, hà rimbursatu e maniche per mette i rails di tram in Fatih Mahallesi, è i primi rails sò stati muntati in l'ultime settimane.

CAUSU FAICA

A Municipalità Metropolitana, chì prima hà scavatu a fundazione è poi versatu u cimentu per installà i rails, quasi ignorava tuttu per assicurà chì u travagliu avanzava rapidamente. A cumuna, chì ùn vole micca perde u tempu per piglià precauzioni in a regione in u scopu di l'opere, cuntinueghja u so travagliu publicamente. Sta situazione periculosa hà causatu un disastru in i ghjorni passati. Prima chì u béton versatu da a cumuna s'era asciuttu, una donna s'hè cascata ind'è ellu è hà scappatu per pocu affucà.

2 METRE PIT CONCRETE

Una donna chjamata Özden Önür, chì vulia andà in a so casa in a strada Sarı Mimoza in Alikahya Fatih Mahallesi in Izmit a settimana scorsa, versu 20.00 di sera, caminava à l'improvvisu perchè ùn era micca pigliatu precauzioni in a zona, quand'ella hè cascata di colpu. a fossa di béton appena versata. A donna, chì cascò in una fossa di 2 metri di prufundità, hà luttatu per un bellu pezzu è dumandò aiutu. A disgraziata, chì hè stata salvata da a fossa di cimentu da un coppiu chì passava per casu, ùn pudia micca sopra à u scossa ch'ella hà avutu per un bellu pezzu. A ghjente circundante hà reagitu à l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*