L'era di u Tram finisce in Tashkent, a capitale di l'Uzbekistan

U periodu di Tram hè finitu in Tashkent, a capitale di l'Uzbekistan: I servizii di Tram chì duranu 115 anni in Tashkent, a capitale di l'Uzbekistan, sò finiti.

I servizii di tramvia chì duranu dapoi 115 anni in Tashkent, a capitale di l'Uzbekistan, sò ghjunti à a fine. Dopu chì a municipalità di Tashkent hà decisu di caccià e linee di tram, argumentendu chì e strade anu da esse allargate per via di l'operazione inefficace di i tram è a cuncentrazione crescente di u trafficu in a capitale, i rails cuminciaru à esse smantellati oghje.

I servizii di Tram in Tashkent sò stati iniziati in u 1896 da una cumpagnia belga. In i primi anni, i tramvii eranu tirati da i cavalli, ma in u 1912, i tramvii elettrici sò stati utilizati. E linee di Tram sò state allargate dopu à a Siconda Guerra Munniali. A lunghezza di a linea di tram in Tashkent, chì era di 1917 chilometri in u 29, hà righjuntu 1940 chilometri in u 106, 1970 chilometri in u 215 è 2001 chilometri in u 282.

Dopu à l'indipendenza di l'Uzbekistan, cù a diffusione di altri veiculi di trasportu publicu, i tramvii cuminciaru à perde a so impurtanza in Tashkent, è l'autobus è u metro anu pigliatu u so postu.

In Tashkent, induve u 1990 per centu di u trasportu di passageri era realizatu in tram in u 20, sta rata hè cascata à u 2015 per centu in u 4,8.

1 Comment

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*