Cumincianu i prughjetti di a teleferica di a muntagna Spil è l'alberghi

Spil Mountain Cable Car and Hotel Projects Begin: Dichjarà chì anu un grande prughjettu di trasfurmazioni urbane cum'è Şehzadeler Municipality, u sindaco Ömer Faruk Çelik hà dettu: "Elimineremu strutture malsane in certi quartieri custituiti da slums".

U sindaco di Manisa Şehzadeler Ömer Faruk Çelik hà fattu dichjarazioni à Egeli Sabah nantu à i so prughjetti è u travagliu futuru. Dichjarà chì a consegna di u situ per u prughjettu di u telefericu è l'alberghi da esse custruitu in u Parcu Naziunale di Spil hè stata fatta u 27 di maghju di u 2015, u sindaco Çelik hà dettu: "U funiculu hè u sognu di 40 anni di a ghjente di Manisa. Vulemu chì a funivia è l'alberghi sò custruiti inseme. Grazie, u nostru Ministru Veysel Eroğlu ci hà ancu sustinutu. I prughjetti di l'hotel sò finiti. Averemu a licenza di custruzzione per l'alberghi da a municipalità. I fundamenti di l'alberghi è di a funivia saranu posti in pochi mesi. Tramindui l'alberghi è a funivia seranu compie in 1.5-2 anni. "Cusì, u sognu di 40 anni di u populu di Manisa si rializerà", disse. Spieghendu chì anu un grande prughjettu di trasfurmazioni urbane cum'è a municipalità di Şehzadeler, Çelik hà dettu: "Stu prughjettu riguarda i nostri quartieri cum'è İshak Çelebi, Gediz, Opere Publice, Kocatepe è Dilşikar. Questi lochi sò custituiti interamente da slums. Ci sò edifizii malsani quì intornu. Queste strutture à u pede di a muntagna Spil sguassate ancu l'aspettu di a cità. Avemu preparatu un schedariu riguardanti sti lochi in u scopu di a Legge N ° 6356. U nostru schedariu hè attualmente in attesa à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. "Cominceremu à implementà stu prughjettu una volta chì e so firme sò firmate", disse. Çelik hà dettu ch'elli facenu a zona induve realizanu u prughjettu di trasfurmazioni urbani u centru di attrazione di Manisa; "Serà un prughjettu megliu cà u Prughjettu Ankara Dikmen Valley. Dichjarà a zona à l'entrata di Turgutlu, induve ci sò siti cum'è marmura, carbone è ferraglia, è spazii vioti, cum'è zona di riserva. Facemu di quella regione un centru di attrazione cù l'uspidale di a cità cù 500-600 letti. Avemu pianificatu a custruzzione di residenze muderne ancu quì. Ci hè un prughjettu di custruisce 10 mila case in dui lochi. "L'avemu implementatu inseme cù Toki".

E FACILITÀ SUCIALE SON NECESSARI
Enfatizendu chì realizanu ancu operazioni municipali di rutina in più di i prughjetti, Çelik hà dettu: "Facemu u nostru megliu per mudernizà i nostri vechji paesi, chì sò novi quartieri. Avemu piazzatu 50 gruppi di ghjocu in questi quartieri, alcuni di i quali sò adattati per i disabili. Ci hè un seriu bisognu di facilità suciale in Manisa. Custruemu e più belle strutture in a cità nantu à 22 decari di terra. Avemu compie i nostri prughjetti riguardanti i giardini di hobby. Avemu prughjetti cum'è Minia Princes, Panaromic Mesir Museum è parco di fiaba di i zitelli. Manisa hè una cità agricula. Attribuemu una impurtanza particulare à i nostri agricultori impegnati in l'agricultura. Ci sò 320 mila decares di terreni agriculi in u distrittu di Şehzadeler. Mantenemu più di milla chilomitri di strade piaghja per chì i nostri pruduttori ponu facilmente andà in i so vigneti è orti. Questu hè u primu in a storia di Manisa. Avemu creatu un sistema di previsione è avvirtu precoce per i nostri agricultori. A prima cirasa di l'emisferu nordu hè prodotta quì. U cummerciu di ciliegia hè fattu in e strade. Custruemu un mercatu mudernu per questu. Semu entusiasmati. "Avemu pruvatu."