Ankara-Izmir High Speed ​​​​Annunziu di l'offerta di treni da Tekfen Holding

Dichjarazione di offerta di treni d'alta velocità Ankara-İzmir da Tekfen Holding: Sezione Afyonkarahisar-Uşak (Banaz) di u Prughjettu di treni d'alta velocità Ankara-İzmir di Tekfen İnşaat ve Tesisat AŞ è Doğuş İnşaat ve Ticaret AŞ Joint Venture …

Tekfen İnşaat ve Tesisat AŞ è Doğuş İnşaat ve Ticaret AŞ Joint Venture vincìu l'offerta per a Sezione Afyonkarahisar-Uşak (Banaz) di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir è Afyonkarahisar Direct Pass Infrastructure Construction Works per 879 milioni di TL.

A dichjarazione di Tekfen Holding AŞ publicata nantu à a Piattaforma Public Disclosure (KAP) hà dettu: "Una di e nostre filiali Tekfen İnşaat ve Tesisat AŞ è Doğuş İnşaat ve Ticaret AŞ Joint Venture (50% - 50%) di l'Alta Velocità Ankara-İzmir Prughjettu di u Trenu in Afyonkarahisar - Ha vintu l'offerta per a Sezione Uşak (Banaz) è i travaglii di Custruzzione di l'Infrastruttura di Traversu Direttu Afyonkarahisar cù un prezzu tutale di 879 milioni di TL. U periodu di cumpiimentu di u prugettu hè statu determinatu cum'è 36 mesi. infurmazione hè stata inclusa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*