Turchia è China Railways si uniscenu

Turchia è China Railways si uniscenu: a Cina, chì vole rinvivisce a Strada di a Seta attraversu 3 "corridori", investirà 8 trilioni di dollari in u Corridor Mediu, chì include Turchia. Dui passi giganti sò stati fatti in a Gran Assemblea Naziunale Turca per apre a strada per a Strada di a Seta.

I pruposti per l'accordu di "Silk Road" è di "cooperazione ferroviaria", chì prevede un budgetu di 40 miliardi di dollari è chì hè previstu di spende 750 milioni di dollari per investimenti ogni annu, passanu a cumissioni in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

Per apre u mondu, a Cina, chì vole implementà u prughjettu à trè zampe "Belt and Road", chì hè di 21 trilioni di dollari, chì cuncerna 65 paesi, passu à passu, hà da scopu di fà u "Corridor Nordu" attraversu. Russia è u "Sud Line" upirativu à traversu l 'Iran, mentri Turchia è Europa à i Republics Asiatica Centrale, Afghanistan, Pakistan è Cina, è hà fattu un passu criticu versu u "Corridor Central".

Sicondu a nutizia di Milliyet, hè destinatu à armunizà a "Cintura di l'Ecunumia di a Strada di a Seta, l'Iniziativa di a Strada di Seta di u 40u Seculu in u Mari è u Corridor Mediu" firmata trà Turchia è Cina in u scopu di "Corridor Mediu", chì prevede un bilanciu di 750. miliardi di dollari in u primu stadiu è hè previstu di spende 21 milioni di dollari per investimenti ogni annu. U "Memorandum of Understanding" è "Turkey-China Railway Cooperation Agreement Draft" passau u Cumitatu di l'Affari Esteri di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia.

COMPONENTE PIÙ IMPORTANTE

U Vice-Ministru di l'Affari Esteri Ambasciadore Ali Naci Koru hà dettu: "U Corridor Mediu hè unu di i cumpunenti più impurtanti di u prugettu di rinvivisce a Strada di a Seta storica". Koru hà nutatu chì hè u guadagnu più impurtante per a Turchia chì a strada di u Corridor Mediu custituisce una alternativa à u Corridor Nordu, chì include a Russia, è a Linea Meridionale, chì include l'Iran.

Mert Işık, u Rappresentante di a Direzzione Generale di Relazioni Estere di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà annunziatu chì prevede un bilanciu di 8 trilioni di dollari per u Corridor Mediu, chì a Cina pensa à integrà cù l'Europa, è chì in u i primi anni, pensa à spende 40 miliardi di dollari solu per e linee di trasportu.

I FERROVII SERRANU CONNESSE

U secondu accordu impurtante trà Turchia è Cina, u "Progettu di l'Accordu di Cooperazione Ferroviaria", hè statu ancu passatu da u Cumitatu di l'Affari Esteri di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. U prugettu, chì serà promulgatu in l'Assemblea Generale in i ghjorni à vene, serà solu circa 2 mila chilometri di a linea ferroviaria in u prughjettu di a Strada di a Seta. U prughjettu Baku-Tbilisi-Kars è u prughjettu di u trenu d'alta velocità Edirne-Kars seranu un cumpunente di u Corridor Mediu.

IN INGHILTERRA

U guvernu cinese, chì vole cunnetta e ferrovie europee è cinesi, pensa à custruisce un trenu d'alta velocità trà a Cina è l'Inghilterra cù una cunnessione cù u Kazakistan, l'Uzbekistan, u Turkmenistan, l'Iran, a Turchia, a Bulgaria, a Romania, l'Ungheria, l'Austria, a Germania, Belgio è Francia. U prughjettu, chì hè stimatu à costu 150 miliardi di dollari, hè previstu di esse cumpletu trà u 2020 è u 2025.

TL - RETE SORELLA CITTÀ DI SCAMBIO DI YUAN

U Progettu di Memorandum d'Intesa trà Turchia è Cina nantu à l'Armonizazione di a Cintura Ecunomica di a Strada di a Seta, a Strada di a Seta di u 21u Seculu in Mare è l'Iniziativa di u Corridor Mediu include ancu e seguenti regulazioni:

  • Cuurdinazione Pulitica : Dialogu è scambii nant'à e principali strategie, piani è pulitiche di sviluppu trà i dui paesi seranu regularmente. A cumunicazione è a coordinazione in quantu à l'impostazione di e macropulitiche principali seranu rinfurzate.
  • Facilità a cunnessione: A cooperazione serà fatta in prughjetti infrastrutturali bilaterali in Turchia, Cina è paesi terzi, cumprese autostrada, ferrovia, aviazione civile, portu è gasodutti, rete di linee di trasmissione di energia è rete di telecomunicazioni. A cooperazione trà i porti nantu à u trasportu di carichi serà rinfurzata, l'efficienza funzionale è a capacità serà aumentata. Cullaburaranu in a sicurità di l'acqua potabile, u cuntrollu di l'inundazioni è a riduzzione di disastri, l'irrigazione di risparmiu d'acqua è altri prughjetti di conservazione di l'acqua. L'accessibilità di u trafficu, a sicurità di a rete di trasportu è u trasportu transfruntier serà facilitatu.
  • Integrazione Finanziaria: L'usu di muniti lucali in u cummerciu è l'investimentu serà allargatu, è l'accordu di scambiu di valuta TL - yuan serà utilizatu. L'investimenti interbancari di Turchia è Cina seranu attivamente incuraghjiti. L'istituzioni finanziarie furnisceranu supportu finanziariu è incentivi di serviziu per l'investimentu è a cooperazione cummerciale.
  • Cunnessione umanu à umanu: I scambii umani à umani seranu incuraghjiti. Sarà stabilitu un mudellu di cuuperazione di scambiu culturale à mediu è longu andà. E rete di cità sorelle saranu stabilite. Accordi di cuuperazione seranu firmati nantu à tematiche cum'è i media, a prutezzione di l'ambiente, l'educazione, a salute, a cultura, i centri culturali, l'arte, u turismu, a lotta di a miseria è u benessiri suciale. U scambiu di media, think tanks, studienti è ghjuventù trà i dui paesi serà acceleratu.

  • Cuuperazione di u Fondu: L'investimentu è u supportu di finanziamentu serà furnitu à questi prugrammi, in particulare per mezu di u Bancu di l'Infrastruttura Asiatica è di l'Investimentu, u Fondu di a Strada di Seta è altri fondi di u guvernu, operazioni di mercatu, fondi di succorsu, fondi internaziunali è suciali, cumpresi capitali cooperativi statali è suciale.

1 Comment

  1. Trovu u vostru situ assai successu.I sviluppi riguardanti e linee di treni chì mi piace assai sò assai promettenti.Pensu chì duverebbe esse cruciere in trenu cum'è cruciere in nave cum'è sò in l'esteru.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*