U Canale aspetta un rapportu ambientale di a strada in Istanbul

A strada in Canal Istanbul aspetta u rapportu ambientale: u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Sarı hà dettu: "Ci concentremu nantu à a sensibilità ambientale per u Canal Istanbul. "Dopu chì i rapporti ambientali sò finiti è presentati à noi, faremu a nostra valutazione è determineremu a strada", disse.

Mentre i regulamenti legali sò fatti per Canal Istanbul, unu di i mega-prughjetti di Turchia, a sensibilità ambientale serà mantenuta à u più altu livellu. A strada per u prughjettu di 15 miliardi di dollari serà determinata dopu chì i rapporti tecnichi sò cumpletati. U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Fatma Güldemet Sarı, hà dettu: "L'impatti ambientali seranu valutati cum'è u Ministeru di l'Ambiente è a pianificazione serà fatta quì cum'è u Ministeru di l'Urbanizazione". Dichjarà chì saranu creati novi spazii residenziali, Sarı hà dettu: "Queste zone includeranu spazii verdi, spazii cummerciale cintrali, zone residenziali, musei, università, strade di cunnessione è cunnessione di metro. Cuntinuemu à travaglià nantu à a pianificazione di sti spazii. "Li sparteremu quandu diventa chjaru", disse. In u scopu di u prugettu, hè previstu di custruisce duie cità cù una populazione di 500 mila. U Ministru Sarı hà sottolineatu chì tutti l'impatti ambientali pusitivi è negativi in ​​u Canal Istanbul sò stati valutati è hà enfatizatu chì nisun travagliu hè statu fattu malgradu l'ambiente. Dichjarà chì s'ellu ci hè un pussibule dannu à l'ambiente, misure sò state pigliate per cumpensà stu dannu, u Ministru Sarı hà dettu: "Un prughjettu principia per creà a so infrastruttura. Nimu ci dice: "Custruemu un canale quì". Ma tuttu questu hè un prucessu longu. "U mutivu perchè u periodu di preparazione di Canal Istanbul hà pigliatu tantu tempu hè dovutu à a bona analisi di tutti questi effetti", disse.

SHELDING AVANT DI INVESTIMENTI

Sarı hà dichjaratu chì l'impatti ambientali sò usati cum'è scudo in ogni investimentu per prevene l'investimenti è hà dettu: "Parlendu di l'impatti ambientali, portanu i citadini à u campu cù discorsi di prutezzione di l'ambiente è pruvate d'attirà à u so latu. Duranti l'avvenimenti di Gezi, anu dettu: "Ùn vulemu micca u 3u ponte di u Bosforu o u 3u Aeroportu". L'ultimu bastione di u 3u ponte hè statu saldatu è serà apertu prestu. "Una strada alternativa hè stata creata chì faciliterà u trafficu d'Istanbul è induve tutti i veiculi chì transitanu Istanbul utilizanu quella strada", disse.

A STORIA È A TECNULUGIA VU COMBINE IN SUR

U Ministru Sarı hà ancu datu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu in Diyarbakır Sur, chì hè statu danatu da u terrurismu. Dichjarà chì u mutivu di andà in Dubrovnik, Toledo è Vienna ùn era micca di riplicà a struttura è a furmazione quì, Sarı hà dettu: "Parlemu di un stabilimentu cù una storia di millaie d'anni. Avemu i nostri prughjetti è a struttura architettonica. Sur è Diyarbakır anu caratteristiche architettoniche lucali. Mandemu una squadra quì per acquistà sperienza tecnica. Creemu a struttura è l'architettura cù caratteristiche lucali è tradiziunali, ma avemu bisognu di custruisce l'infrastruttura cù a tecnulugia più moderna. Ùn pudemu micca campà quì cù l'electricità è u sistema di fognatura chì avemu avutu 40 anni fà. "Avemu bisognu di guardà cumu pudemu unisce a tecnulugia è a storia", disse.

BASSA IMPOSTA PER MENU POLLUTING L'AMBIENTE

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Sarı hà datu a seguente risposta à a quistione nantu à u studiu di u Ministeru di Finanze nantu à a bassa tassazione per i veiculi cù emissioni bassu: "U scopu cumunu di tutti noi hè di prutezzione di u mondu contr'à u cambiamentu climaticu causatu da l'emissioni di gas di serra. Noi, cum'è un paese in via di sviluppu, cuntribuiscemu a nostra cuntribuzione di bona vuluntà à l'investimenti chì faremu in energia finu à u 2030, cumu pudemu riduce a nostra dipendenza da fonti straniere, attraversu l'incentivi chì faremu in u trasportu, per apre a strada per ibridi è elettrici. veiculi. Avemu bisognu di fà a nostra propria cuntribuzione cum'è tutti i ministeri, settore publicu, privatu o citadini. "Tutti avemu bisognu di prutezzione di u mondu da l'impattu ambientale".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*