U settore di i trasporti in Francia hè in greva

U settore di i trasporti hè in greva in Francia : i travagliadori di l'aviazione è di i ferroviari in u settore di i trasporti in Francia, induve e prutestazioni cuntinueghjanu, anu annunziatu ch'elli anu decisu di fà una greva indefinita.

Mentre a penuria di carburante cuntinueghja in Francia cum'è parte di e proteste di a nova lege di u travagliu, u paese face una nova onda di greve.

In a dichjarazione fatta da u Sindicatu Naziunale di Piloti Francese, hè statu annunziatu chì una greva indefinita hè stata vutata in l'industria di l'aviazione in u ghjugnu, in u scopu di e proteste di a nova lege di u travagliu. Ùn hè statu dichjaratu esattamente quandu a greva principia.

A settimana passata, i sindicati di l'aviazione civile anu annunziatu ch'elli anu da fà una greva maiò u 2-5 di ghjugnu.

D'altronde, a SCNF hà annunziatu ch'elli anu da fà una greva indefinita à partesi di dumani sera.

SERÀ PROBLEMI DI TRASPORTU

SCNF hà l'autorità di cuntinuà i grevi finu à l'11 di lugliu.

In Francia, induve ci hè attualmente una carenza di benzina per via di i grevi, u trasportu aereu è ferroviariu serà assai disturbatu.

I TRUBLES POSSONU VENU À U CAMPIONATAU D'AUROPEU

Hè dichjaratu chì i turisti chì venenu in u paese per u Campionatu Europeu di Football, chì principiarà u 10 di ghjugnu, seranu assai affettati da l'onda di greva.

Da a fine di marzu, e tensioni di u prughjettu di u travagliu trà i sindicati è u guvernu sò guasi ghjunti à u puntu di paralizà a vita in Francia l'ultima settimana.

C'È UNA CRISI IN PASSE CITTÀ

A causa di e prutestazioni in e raffinerie, truvà gasoline in parechje cità di u paese hè diventatu una prova, mentre chì i pruprietarii di i veiculi creanu longu fila davanti à stazioni di benzina, è in certi rigioni, solu 20 litri di benzina per veiculu hè statu impostu.

A causa di a carenza di benzina in u paese, a Francia hà dispunibile e so riserve strategiche.

Se u prugettu cuntruversu hè appruvatu, u tempu di travagliu massimu di 10 ore per ghjornu serà aumentatu à 12 ore, l'impiegati chì volenu fà cambiamenti in u cuntrattu di u travagliu pò esse licenziatu, u tempu minimu di travagliu di 24 ore à settimana per part-time. l'impiegati saranu ridotti, è menu paganu per l'overtime.

I sindicati è l'urganisazioni di i travagliadori dicenu chì u guvernu deve ritirà u prugettu, altrimenti ùn anu micca retrocede.

U billu sarà davanti à u Senatu l'8 di ghjugnu. I sindicati pensanu à mette pressione nantu à u guvernu finu à questu periodu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*