A linea ferroviaria Baku Kars Tbilisi porta 1 milione di passageri

Baku Kars Tbilisi Railway
Baku Kars Tbilisi Railway

A linea ferroviaria Baku-Kars-Tbilisi purtarà 1 milione di passageri: u Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan, a linea BKT ghjunghjerà à 3 milioni di capacità di passageri à mediu termine. Una linea di fratellanza serà stabilita trà Trabzon è Diyarbakır per ferrovia.
U Ministru di i Trasporti Ahmet Arslan hà parlatu à YURT. L'intervista di Özgür Tuğrul hè a seguente:

Pudete cuntà u travagliu in u prugettu Baku Tbilisi Kars Iron Silk Road ?

Cù a fine di u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars (BTK), u trasportu ferroviariu ininterrottu da l'Europa à l'Asia serà furnitu. Türkiye hà da guadagnà miliardi di dollari in ingressu di trasportu da a carica chì pò esse trasportata in grandi volumi trà dui cuntinenti. Hè stimatu chì a linea avarà una capacità di trasportu di 1 milione di passageri è 6,5 milioni di tunnellate di carica quandu si mette in funziunamentu, è sta capacità ghjunghje à 3 milioni di passageri è 17 milioni di tunnellate di carica à mediu termini. Stu prughjettu ùn deve esse cunsideratu solu cum'è un prughjettu naziunale. Stu prughjettu hè un prughjettu internaziunale.

BKT serà cunnessu cù u Mediu Oriente

A linea ferroviaria BTK farà di Turchia un centru di attrazione. Stu prughjettu serà u corridore principale. Averemu ancu l'uppurtunità di ghjunghje in u Mari Neru, in Georgia è ancu in u Mediu Oriente attraversu stu corridore principale. Custruemu corridori di trasportu chì si estendenu à u Mediu Oriente. Se Turchia usa i corridori di trasportu chì si estendenu da l'Asia Centrale à l'Europa cù tutti i mezi di trasportu cum'è a ferrovia, l'aria, u mare è a strada, prufittàremu cumplettamente da a so pusizioni di "ponte". Se mubilisemu u cummerciu attraversu u nostru paese è espansione a logistica, questu ci permetterà ancu di migliurà e relazioni pulitiche è umane cù i nostri vicini è rivitalizza u cummerciu di u nostru paese.

Trabzon serà cunnessu à Diyarbakır per ferrovia

-Quale hè l'ultima situazione in i prughjetti di u Trenu d'Alta Velocità Ci saranu novi linee?

U nostru travagliu nantu à a linea di trenu à alta velocità Erzincan-Gümüşhane-Trabzon cuntinueghja. Hè un prughjettu chì hè trà i nostri scopi 2023. Custruiremu una linea di trenu à alta velocità di 246 km trà Erzincan-Gümüşhane-Trabzon. Cù stu prughjettu, una nova linea ferroviaria doppia, elettrificata è signalata serà custruita è a capacità supplementaria per esse creata in i nostri Porti di u Nordu serà consegnata à a Regione di l'Anatolia Centrale è à i Porti Meridionali. Trabzon è Gümüşhane seranu cunnessi à a reta ferroviaria naziunale. Avemu u scopu di andà à l'offerta finali di u prugettu in pocu tempu. I prughjetti di a sezione Sivas Malatya di a linea chì unisce Diyarbakır à Istanbul sò iniziati. Avemu u scopu di inizià u prughjettu di a sezione Malatya Elazığ, chì hè a continuazione di a linea, quist'annu è u prughjettu di a sezione Elazığ Diyarbakır l'annu prossimu. Cuntinuemu u nostru travagliu in linea cù l'obiettivi 2023. Purteremu i nostri sistemi ferroviari più luntanu da Diyarbakır è Gaziantep è li cunnettamu à e linee di i paesi vicini.

U portu di Çandarlı apre a Regione Egea à u mondu

U portu di Çandarlı ùn hà micca prublema cù u rapportu EIA. I studii nantu à l'EIA sò stati finiti in 2011. Hè unu di i prughjetti chì u nostru Primu Ministru, u sgiò Binali Yıldırım, hà iniziatu durante u so ministeru è à quale ellu attribuisce una grande impurtanza. Agiscemu in cunfurmità cù questa impurtanza. Qualchì prugressu hè statu fattu in i travaglii di infrastruttura in u portu di Çandarlı. I frangiflutti sò stati custruiti. Avemu pensatu à realizà l'infrastruttura restante è i travaglii di superstruttura cù u mudellu Build-Operate-Transfer. U prucessu riguardanti sti cuntinueghja. U portu di Çandarlı serà una porta cummerciale assai impurtante di a Regione Egea aperta à u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*