Splosione in a custruzzione di u metro in Corea di u Sudu 4 morti

Splosione in a custruzzione di u metro in Corea di u Sud 4 morti: Una splusione hè accaduta in a custruzzione di u metro vicinu à a capitale di Corea di u Sud, Seoul. 4 persone sò morti in l'accidentu, 10 persone sò state ferite.
In a dichjarazione fatta da i funzionari di a Direzzione Generale di u focu è u disastru di a Pruvincia di Gyeonggi, hè statu dichjaratu chì i travagliadori travagliavanu 15 metri sottu à a terra in a matina quandu l'esplosione hè accaduta.
L'autorità di Corea di u Sudu anu annunziatu chì u corpu di unu di i travagliadori chì morse in l'esplosione hè statu trovu sopra à a terra, mentre chì l'altri trè corpi sò stati cacciati da a terra.
Trè di i 10 travagliadori feriti sò stati detti in cundizione critica.
Ùn hè ancu cunnisciutu ciò chì hà causatu l'esplosione. Un ufficiale di u dipartimentu di u focu di Namyangju, chì ùn vulia micca esse chjamatu, hà suggeritu chì u cisterna di gasu utilizatu durante u prucessu di saldatura sotterranea pò esse esplusioni.
Un travagliadore di metro di 19 anni in Seoul hè mortu in u weekend quandu hè statu culpitu da un trenu mentre manteneva a porta di u screnu nantu à a piattaforma di a stazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*