A Prima Sessione di u Casu di l'Exportazione di Carru hè stata

A prima sessione di u casu di l'esportazione di vagoni hè stata tenuta: a prima audizione di a causa presentata cù l'allegazione chì u statu hè statu dannatu in l'esportazioni di vagoni di Turkey Wagon Industry Joint Stock Company (TÜVASAŞ) in Bulgaria.
In u scopu di l'investigazione realizata da a Cumpagnia Annunziata di l'Industria di Carru Turchi (TÜVASAŞ) in quantu à l'allegazioni chì u statu hà patitu perdite in l'esportazioni di vagoni in Bulgaria, "Rigging the Offer of Public Institutions and Organizations, Frode to the Public Istituzioni è Organisazioni, Tampering with the Execution of Performance and Injust Acquisition of Property" U casu presentatu per i crimini hà cuminciatu à esse intesu in Sakarya 1st High Criminal Court. L'accusati, i denuncianti è l'avucati anu participatu à u casu.
I DEFENDANTS DATE I SO DICHIARAZIONI
L'accusatu chjamatu İbrahim E., chì hà datu a so prima dichjarazione in tribunale, hà dettu: "Sò statu numinatu presidente di u Cunsigliu di TÜVASAŞ è u cunsigliu di amministrazione in 2003. Stu duveri cuntinuò finu à uttrovi 20123. A data finali di finitura di u prugettu, chì hè stata urganizata in cunfurmità cù u cuntrattu cù Bulgaria, chì hè u sughjettu di l'accusazione, hè dicembre 2012. Allora, aghju statu licenziatu 3 mesi prima di a fine di u prugettu. Tutte e decisioni in stu prughjettu sò state fatte passendu u cunsigliu di direzzione. Ùn aghju micca accettatu alcuna di l'accusazioni. Cume a Bulgaria hè un membru di l'Unione Europea è a nostra istituzione, chì hè un membru di a Corte di Conti, hè stata inclusa in un annessu in quantu à ottene u certificatu TSI citatu in l'accusa. Per ottene u certificatu TSI, era ubligatoriu l'arrangiamentu di i 5 vagoni citati per i passageri disabili in sedie à rotelle. Hè assolutamente fora di quistione per mè di dannà l'istituzione in questu sensu. Siccomu sò stati licenziati 3 mesi prima di a fine di u cuntrattu, ùn sò micca rispunsevuli di a consegna tardiva. I prucessi riguardanti l'approvvigionamentu di letti è sedili di a cumpagnia BORCAT in i vagoni da esse pruduciuti per u BDZ attribuitu à mè sò stati seguiti da R&D. Ùn hè micca pussibule per mè intervene in queste materie è fà chì a decisione di l'offerta sia presa irregularmente in favore di a cumpagnia ÖZBİR. In quantu à l'allegazione chì aghju insultatu e regule di a cumpetizione, firmendu un cuntrattu cù a cumpagnia chjamata SAVASAŞ, aghju dichjaratu chì TÜVASAŞ hà travagliatu cù a cumpagnia Mert Rail Vehicles dapoi 15-20 anni, chì sta cumpagnia, chì hè un subcontrattante, hà unitu à a cumpagnia. A cumpagnia chjamata SAVASAŞ, per quessa, ùn ci hè micca inesperienza, è ancu SAVASAŞ hà travagliatu cù SAVASAŞ da u principiu di u prugettu. Ùn ci hè micca violazione di e regule di cuncorsu di licitazione. In fatti, era una cumpagnia spagnola inseme cù SAVASAŞ chì ci hà purtatu stu travagliu in a prima tappa. A cumpagnia spagnola si ritirò da u prugettu perchè hà fallutu in u periodu passatu. Tuttavia, SAVASAŞ hà cuntinuatu cum'è u cuntrattu di u prugettu ", disse.
Rispondendu à a quistione di se u certificatu TSI deve esse ottenutu, in casu di consegna di vagoni di tipu TVS 2000, l'avucatu di l'accusatu FC, serà cunsideratu cum'è un attivu, è dunque s'ellu serà un surplus value, l'accusatu İbrahim E hà dettu: "In casu chì un certificatu TSI hè ottenutu per i vagoni di tipu TVS 2000, a cumpagnia pertinente emetterà da quì in avanti tutti i vagoni TVS 2000." Puderia participà à l'offerta per i vagoni di tipu è ùn averebbe micca bisognu di ottene un certificatu TSI di novu. . Questu hè un documentu utilizatu in i paesi di l'Unione Europea. Hè un documentu chì hè in circulazione in tutti i membri di l'Unione Europea. Farà una grande cuntribuzione è aghjunghje valore à a cumpagnia chì riceve stu certificatu. Ancu s'ellu ùn ci era micca esigenza per ottene u certificatu TSI in a prima tappa di u cuntrattu chì avemu fattu cù a Bulgaria, avemu pigliatu iniziative per ottene stu documentu perchè a Bulgaria hà suggeritu chì era ubligatoriu per noi di ottene stu documentu. A Bulgaria finisce u prugettu se ùn avemu micca ottenutu stu documentu, postu chì hè un documentu necessariu per esse acquistatu in i paesi di l'Unione Europea. Avemu dumandatu à TCDD u so parè durante u prucessu di ottene u certificatu TSI. "Anu ancu urdinatu à piglià," disse.
In a so dichjarazione, l'imputatu chjamatu Ömer SB hà dettu: "Aghju travagliatu cum'è direttore generale di TÜVASAŞ per 6 anni. Aghju firmatu u cuntrattu trà BDZ è TÜVASAŞ, chì hè u sughjettu di l'accusazione. Sò statu licenziatu 3 mesi dopu chì avemu firmatu u cuntrattu. Ùn aghju micca cunniscenza di u prucessu dopu ch'e aghju statu licenziatu. In l'accusa, l'ottenimentu di u certificatu TSI hè qualificatu cum'è abusu. In ogni casu, in e specificazioni di u cuntrattu firmatu, ci era digià parechje cundizioni incluse in u documentu TSI. U certificatu TSI hà purtatu caratteristiche cum'è ignifugazione, barriera, aumentu di u rumore è aspiratu. E caratteristiche basi sò quelle chì devenu esse cumplette da TÜVASAŞ quandu firmemu u cuntrattu. Inoltre, TCDD è a Corte di Conti anu ancu urdinatu à TÜVASAŞ per ottene u certificatu TSI. Attualmente, u certificatu TSI hè dumandatu in l'offerta TCDD. "Stu documentu mostra u standard di qualità in i paesi di l'Unione Europea", disse.
U CASU FUSU POSTPONATU À UNA DATA POSTU
Ascoltendu l'accusati è l'avucati unu per unu, u tribunale hà decisu di posponà u casu à una data più tardi, dichjara "Revenu di sviluppu generale di un vagone di mudellu TVS 2013, cù è senza standard TSI da 2000, Revenu materiale di un vagone, Attesa. per a risposta à l'autorità ghjudiziarie competenti di Bulgaria è Inghilterra ". postponed to date.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*