U prughjettu di u Centru Logisticu di Malatya hè scurdatu?

U Prughjettu di u Centru Logisticu di Malatya hè statu scurdatu: In quantu à u Prughjettu di u Centru Logisticu, chì hè statu iniziatu per esse stabilitu in Malatya è annunziatu per esse nantu à l'agenda di a Direzzione Generale TCDD, ùn ci hè statu un sviluppu pusitivu in u periodu passatu, è micca U travagliu hè fattu per mantene u prughjettu nantu à l'agenda.
Chì hà dettu l'anzianu deputatu ÖZ ?
L'anzianu deputatu AKP Malatya Ömer Faruk Öz, in a so dichjarazione in 2014 quandu era membru di u parlamentu, hà dichjaratu chì i studii sò stati realizati nantu à l'usu di a Fabbrica di Riparazione di Carru cum'è un paese logisticu è un centru di trasferimentu da e ferrovie.
U deputatu Öz hà dichjaratu chì i sforzi intensi cuntinueghjanu à stabilisce un centru regiunale di scaricamentu di merci è un paese logisticu in Malatya cù a Direzzione Generale di TCDD è hà dettu: "Non solu Malatya beneficerà di u paese di logistica, di a stazione di trasferimentu è di carica. A carica venerà à Malatya da pruvince è distretti circundanti cù veiculi di pneumatici, camioni è rimorchi, è serà purtatu à u portu da i treni. "L'applicazione di u paese logisticu serà un investimentu seriu è un guadagnu per Malatya", disse.
"TCDD hà travagliatu da più di 1 annu"
L'ex diputatu Öz hà dettu ciò chì segue in a so dichjarazione in ghjennaghju 2015:
"U prublema di u Centru Logisticu era un prublema chì avemu particularmente seguitu. A nostra prima scelta in a creazione di un paese di logistica, un centru logisticu, in Malatya era di vede s'ellu era pussibule di utilizà a Fabbrica di Riparazione di Carru vacante cum'è un centru logisticu. A gestione TCDD hà travagliatu annantu à questu per circa 1 annu. Ma à a fine, anu decisu chì questu locu ùn era micca tecnicumente adattatu cum'è un centru logisticu. In seguitu, per via di e mo negoziazioni cù a Zona Industriale Organizzata è TSO, ci sò 180 decares di terra di tesoru vicinu à a Stazione Ferroviaria di Yazlak. Sò andatu è aghju vistu sta terra di tesoru. TCDD Management hà ancu espresu a so opinione chì questu locu deve diventà un Centru Logisticu. Hè risultatu chì ci era una carica annuale media di 1 milione di tunnellate solu in a 1a Zona Industriale Organizzata è circa 2 mila tunnellate in a 800a Zona Industriale Organizzata. Questu hè abbastanza per creà un centru logisticu in Malatya. Dopu à i rapporti chì sti carichi aumenteranu ancu di più in u mediu è longu termine è dunque un centru logisticu hè necessariu in Malatya, u Dipartimentu di Trasportu TCDD hè statu mandatu à u Dipartimentu di Studi, Prughjetti è Investimenti TCDD per realizà l'indagine, u pianu è u prugettu necessarii. Studi di fattibilità è di studiu sò attualmente cuntinueghjanu. Cù u stabilimentu di u Centru Logisticu in Malatya, ci sarà un trasportu più veloce è menu costu di i prudutti agriculi pruduciuti da a ghjente di Malatya è di i prudutti pruduciuti in a Zona Industriale Organizzata à u portu. "Semu seguitu sta situazione da vicinu". Hà datu l'infurmazioni cum'è seguita.
"U SFORT HAVIA FATTU"
U cuntabile publicu certificatu Bahadır Altaş, mentre era presidente di Malatya SMMMO, hà dettu: "U prublema senza fine di Malatya per quarant'anni hè a Fabbrica di Riparazioni di Carru (VOF), chì hè purtata à l'agenda da i pulitici in ogni periodu elettorale, è U fattu chì a Fabbrica di Riparazioni di Carru, chì hè stata sminticata dopu à l'elezzioni, casca fora di l'agenda o hè posposta, hè un prublema per Malatya cù ogni ghjornu chì passa. " "Ùn deve esse scurdatu chì ci hè una perdita". à l'agenda fendu una dichjarazione.
In quantu à u prugettu in quistione, chì ùn hà vistu nisun sviluppu, Altaş hà dettu: "Questu prublema, chì hè trà i prublemi chì aspettanu a suluzione in Malatya, hè statu purtatu à l'agenda una volta di più in l'ultimi anni, più recentemente da l'ex deputatu di u Partitu AK Ömer. Faruk Öz, in a forma di trasfurmà a Fabbrica di Riparazione di Carru in un Centru Logisticu. Sta questione ùn hè micca purtata à tutti da i novi mandati parlamentari. L'idea di a Fabbrica di Riparazione di Vagoni diventendu un centru logisticu hè stata perseguita da u Deputatu AK Party Malatya Ömer Faruk Öz in dicembre 2014 è u travagliu hè statu iniziatu. Da tandu, ùn ci hè micca infurmazione nantu à quale tipu di travagliu hè statu fattu in Malatya in quantu à a creazione di u Centru Logisticu.
I MP di Malatya, in particulare u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Malatya è u presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Malatya duveranu fà sforzi per trasfurmà a Fabbrica di Riparazione di Carru in un Centru Logisticu. A cuntribuzione di u centru logisticu à l'ecunumia di Malatya è a regione cuntribuisce ancu à l'ecunumia, l'impieghi è e cundizioni di vita di a cità cù l'attività logistica chì emergerà è aumenterà cù u vantaghju cumpetitivu chì venerà in prima linea cum'è trasferimentu. zona per via di a so situazione geugrafica in l'assi est-ovest, nord-sud in u settore di u trasportu. "Contribuiscerà". Hà evaluatu cusì.
CENTRI LOGISTICI
Intantu, nantu à u situ ufficiale di a Direzzione Generale di TCDD, l'infurmazioni seguenti sò sparte nantu à i Centri Logistici è i prughjetti in corso:
"Istanbul (induve i centri logistichi anu un intensu putenziale di trasportu di carichi, principalmente in cunnessione cù e zoni industriali organizzati)Halkalı), Kocaeli (Köseköy), Eskişehir (Hasanbey), Balıkesir (Gökköy), Kayseri (Boğazköprü), Samsun (Gelemen), Denizli (Kaklık), Mersin (Yenice), Erzurum (Palandöken), Uşak, Konya (Kayacık), Istanbul Hè previstu di esse custruitu in un totale di 20 posti: (Yeşilbayır), Bilecik (Bozüyük), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Mardin, Sivas, Kars, İzmir (Kemalpaşa), Şırnak (Habur) è Bitlis (Tatvan).
7 DI QUESTI ERANU IN SERVIZI
Samsun, Uşak, Denizli (Kaklık), Köseköy, Halkalı, Eskişehir (Hasanbey) è Balıkesir (Gökköy) sò stati messi in opera. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in i centri logistichi di Bozüyük, Mardin, Erzurum, Mersin (Yenice), Kahramanmaraş (Türkoğlu), İzmir (Kemalpaşa). I studii di licitazione, prughjetti è espropriazioni in quantu à altri centri logistichi cuntinueghjanu ancu.
Chì ci hè inclusu in u centru logisticu ?
In un centru logisticu;
• Zone di carica, scaricamentu è magazzini di containeri,
•Zone persunalizati,
•Uffici di i clienti, parcheghju, parcu di camion
• Banche, ristoranti, alberghi, impianti di mantenimentu-riparazione è lavare, stazioni di carburante, magazzini,
•Ci sò modi di furmazione, accettazione è spedizioni di treni.
E CITTÀ RESPIRAN FACILAMENTE...
I centri logistichi, chì formanu a spina principale di l'industria logistica, ùn solu allevianu u trafficu urbanu, ma ancu portanu novi spazii di vita à e cità.
I centri di trasportu è di magazzinu situati in a cità sò ancu trasferiti à i centri Logistici di novu custruiti, assicurendu l'integrazione di sti spazii cù a cità. Cuntribuisce assai à u sollievu di u trafficu di a cità realendu attività di carica-scaricamentu è di trasportu fora di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*