I travagliadori di u Metro in Francia anu ancu unitu à a greva

I travagliadori di Metro si sò ancu uniti à a greva in Francia: I grevi lanciati contr'à i cambiamenti chì u guvernu prova à fà in a lege di u travagliu in Francia cuntinueghjanu à cresce. Da sta mane, l'impiigatu di u metro di Parigi anu cuminciatu ancu a so cessazione di u travagliu.
I travagliadori di treni di trasportu è i dockers participanu ancu à l'azzione di greva di duie settimane contr'à e regulazioni chì prevedenu ore di travagliu estese è dà à e cumpagnie più putere à i licenziamenti.
L'azzioni iniziate da a raffineria, a centrale nucleare è i travagliadori ferroviari a settimana passata cuntinueghjanu ancu. In particulare in u risultatu di a diminuzione di a pruduzzione in e raffinerie, a carenza di carburante hè ghjunta in e stazioni di benzina in Francia è longu fila cuminciaru à furmà in e stazioni.
I parigini, chì anu pruvatu à andà à u travagliu cù u trasportu publicu per via di una mancanza di gasu, anu affruntatu sta volta una greva di metro.
Hè statu dichjaratu chì u serviziu in u metro di Parigi ùn ferma micca cumplettamente, è i treni continuanu à operare, ancu s'ellu hè menu frequente di u solitu.
L'Air France hè ancu in greva
Indipendentemente da l'interruzioni di u travagliu contr'à u pacchettu di u dirittu di u travagliu, u trafficu aereu in Francia hè ancu previstu per esse disturbatu da greve oghje.
I piloti di l'Air France anu annunziatu ch'elli si metteranu in greva à partesi d'oghje, dicendu chì e so richieste di salarii è di ghjorni liberi ùn sò micca stati accolti.
Sarkozy : S'è a strada parlamentaria hè chjusa, u dibattitu anderà in carrughju
Hè previstu chì novi manifestazioni di strada saranu oghje contru u pacchettu di a lege di u travagliu chì u guvernu prova à promulgà senza discussione in u parlamentu.
A lege di u travagliu hè prevista à vene à u Senatu francese stu mese.
Difendendu l'accordu, u presidente francese François Hollande dice ch'ellu ùn ritirarà micca, malgradu manifestazioni è greve chì anu assistitu à l'occasioni à scontri trà a polizia è i manifestanti.
Ma u capu di u partitu republicanu cunservatore di l'uppusizione, l'anzianu presidente Nicolas Sarkozy, hà accusatu Hollande di chjude u terrenu puliticu per a discussione per ùn avè micca purtatu u pacchettu di u dirittu di u travagliu di Hollande à u parlamentu è hà dettu: "Hà trattatu u prucessu assai male da u principiu".
In una entrevista cù a rivista Valeurs Actuelles, Sarkozy hà dettu : "S'è vo ùn permettenu micca chì l'idee si discutanu in u parlamentu, a strada hà da piglià l'azzioni".
U sustegnu publicu à i grevi urganizati sottu a dirigenza di a Cunfederazione Generale di u Travagliu (CGT), unu di i più grandi sindicati di u paese, cuntinueghja sempre.
L'ultima indagine cumandata da u Journal du Dimanche hà dimustratu chì u 46 per centu di u publicu francese hà truvatu l'interruzioni di travagliu adattate è li sustene.
Chì copre a riforma di u dirittu di u travagliu francese ?
U limitu di travagliu di 35 ore à settimana ùn cambia micca, ma hè offertu solu cum'è un tempu di travagliu mediu.
L'imprese sò datu u dirittu di negocià cù i sindicati lucali è aduttà più o menu pratiche di u tempu di travagliu. U tempu massimu di travagliu in u prugettu hè di 46 ore.
L'imprese sò datu più dirittu à riduzzione di salari.
I licenziamenti sò facilitati. L'imprese anu una parolla in quandu l'impiegati ponu aduprà u so permessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*