Eserciziu di funivia da u dipartimentu di u focu di Ankara

Eserciziu di funivia da u dipartimentu di u focu di Ankara: e squadre di i pompieri di a municipalità metropolitana di Ankara anu praticatu nantu à a linea di funivia Yenimahalle-Şentepe.

A Brigata di u focu d'Ankara, chì hà realizatu travaglii riesciuti cù squadre di spegnimentu di u focu, di ricerca è di salvezza, hà dimustratu chì hè pronta per ogni eventuale accidentu cù i trapani chì hà realizatu.

In questu cuntestu, u funziunamentu di u focu è di salvezza in a linea di telecabina Yenimahalle-Şentepe hè statu ancu cumpletu cù successu. I pompieri, chì anu rispostu à l'avvenimenti u più prestu pussibule, sò ghjunti à a scena 5 minuti dopu à a notificazione è fermanu a linea di telecabina cumplettamente. I pompieri anu spentu u focu è evacuatu u fumu.

Sicondu u scenariu, i citadini intrappulati in e zone di a 1a è a 3a stazione di a linea di funivia sò stati ancu salvati cù un veiculu di piattaforma di 90 metri. Mentre chì un totale di 12 persone, 25 di quali sò specialisti di ricerca è salvezza, anu participatu à l'esercitu, una scala automatica di 42 metri, un veiculu di piattaforma di 90 metri è altri veiculi sò stati utilizati.