Missaghju ferroviariu à u Primu Ministru

Missaghju ferroviariu à u Primu Ministru: Elencu i so desideri per a nomina di u Primu Ministru Binali Yıldırım, chì hè un citadinu onorariu di Trabzon. U presidente Genç hà dettu: "Sapete, u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım hè di Erzincan, ma hè ancu un citadinu onorariu di Trabzon. A causa di esse da Erzincan, ci hè a Ferrovia Erzincan-Trabzon, chì Trabzon aspetta ansiosamente. Sapete, era u Ministeru di i Trasporti per un bellu pezzu. Speremu chì i passi attuali seranu fatti per a Ferrovia Erzincan-Trabzon in questu periodu. Aspittemu questu cum'è Trabzon ". U travagliu di u Cunsigliu Municipale di Ortahisar in ghjugnu hà iniziatu cù una riunione presiduta da Ahmet Metin Genç.
Dà infurmazioni nantu à i travaglii realizati in u mesi passatu è i travaglii da fà in i ghjorni à vene, Genç hà dettu: "Avemu cuminciatu i travaglii di asfaltatura. U nostru scopu di questu annu hè 100 mila tunnellate di asfaltu. Avemu realizatu travaglii di pavimentazione di asfaltu in i quartieri di Fatih è İnönü. In i ghjorni à vene, inizieremu sti travaglii in i nostri quartieri à u livante è à u sudu. Avemu ancu cuminciatu i travaglii di cimentazione stradale in u nostru quartieru di Sayvan. Continueremu u nostru travagliu in altri quartieri in i ghjorni à vene ", disse. U sindaco di Ortahisar Ahmet Metin Genç hà dichjaratu chì u Prughjettu di Riabilitazione di a Strada di Kemeraltı hà ghjuntu à a fase di offerta è chì stanu aspittendu u novu guvernatore. Esprimendu chì anu fattu una dumanda à l'Uffiziu di u Guvernatore di Trabzon in quantu à l'appropriazione, ma ci saria un ritardu per u cambiamentu di u Guvernatore di Trabzon, Genç hà dettu: "Avemu una idea di u finanziamentu di u prugettu. Avemu una dumanda per e deduzioni fatte da e municipalità per esse scuperte da i fondi trasferiti à u statu. Cercheremu l'appruvazioni di l'uffiziu di u guvernatore. Ma indipendentemente da u risultatu, andemu à a fase di offerta ".
Genç, chì hà dichjaratu chì u Prughjettu Kemeraltı era previstu per esse cumpletamente coperto in a prima tappa, ma chì era abbandunatu in alcune parti perchè ci era un prublema di drenaje in a regione, hà dettu: "U travagliu di TİSKİ nantu à l'infrastruttura cuntinueghja". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*