I carri domestici pruduciuti in Bursa sò nantu à i binari

Vagoni domestici pruduciuti in Bursa Lanciati nantu à i Rails: Trè vagoni domestici, chì anu passatu cù successu e teste senza passageri in Bursa, anu iniziatu a so prova di guida cù passageri nantu à e linee normali. I citadini anu datu piena marca à i carri domestici.
Vincitore di l'offerta di a Municipalità Metropolitana di Bursa per l'acquistu di 60 vagoni Bursaray è 12 tram Durmazlar I primi vagoni domestici pruduciuti da a cumpagnia cuminciaru i voli di prova. Trè vagoni domestici, chì anu passatu bè i testi senza passageri, anu cuminciatu i so test drive cù passageri nantu à e linee nurmale. U sindaco metropolitanu Recep Altepe, di u Partitu AK, hà nutatu chì l'avventura di Bursaray, chì principia cù 48 vagoni, hà righjuntu 162 vagoni.
I VAGONI NOVU sò INTEGRATI À U SISTEMA
A Municipalità Metropolitana di Bursa integra novi carri in u sistema, chì aumenterà u numeru di viaghji di Bursaray, chì hè adupratu in u trasportu urbanu.
I VOLI DI PROVA DI PASSAGGERI INIZIATI
Vincitore di l'offerta per l'acquistu di 60 vagoni da esse utilizati nantu à e linee Bursaray è 12 tram per esse utilizati in linee urbane Durmazlar Mentre chì i tramvii furniti da a cumpagnia portavanu passageri nantu à a linea T1 senza alcunu prublema, avà i primi vagoni domestici pruduciati anu iniziatu i so viaghji di prova nantu à i rails.
I CITTADINANI DATI NOTI PIENU
I primi vagoni domestici chì portanu passageri in un trenu triplu anu ricivutu marcati da i citadini per a so qualità.
A POPULAZIONE AUMENTA 80 MIL
U sindaco metropolitanu Recep Altepe, viaghjendu nantu à a linea Emek cù 3 vagoni domestici, chì i passeggeri test drives cuntinueghjanu, hà nutatu chì a pupulazione di a cità hè stata constantemente migrata è chì a pupulazione hè aumentata di 80 mila in l'ultimu annu.
"U nostru prufittu hè di 450 milioni di TL"
Esprimendu chì l'unica suluzione à u prublema di trafficu in questa crescita di a pupulazione hè i sistemi ferroviari, u sindaco Altepe hà dettu: "U nostru sistema ferroviariu si estende à Görükle, Kestel è Emek. Ci era prublemi solu per via di u numeru insufficiente di carri. Per questu, avemu fattu a nostra offerta di compra di vagone. Avemu avutu un prufittu di quasi 450 milioni di TL dopu chì a ditta lucale hà pigliatu l'offerta.
U NUMRU DI VAGONI AUMENTA 3.5 VOLTE
À u listessu tempu, i nostri veiculi sò di megliu qualità, più economicamente è più prufittuali in termini di serviziu. Quandu avemu principiatu a nostra missione 7.5 anni fà, avemu avutu 48 carri. In seguitu, 30 vagoni, cumprese 24 è 54, sò stati aghjuntu. Avà 60 novi carri domestici sò aghjuntu. In altri palori, u nostru numeru di carri, chì hè 48, aumenta à 7.5 in 162 anni.
A pruduzzione di i nostri veiculi cuntinueghja. Certi di elli sò stati pruvati nantu à a pista di prova. Tutti i trè di i nostri veiculi, chì anu passatu bè i testi senza passageri, sò in voli di prova di passageri cum'è Qatar. In pocu tempu, tutti i nostri veiculi saranu inclusi in u sistema è u numeru di viaghji aumenterà, è u tempu d'attesa à e stazioni serà accurtatu.

1 Comment

  1. pruduzzione di vagoni domestici, prevenzione di e valuta straniera di andà in l'esteru, sviluppu di subindustria, aumentu di l'impieghi, gestione di prublemi di riparazione-mantenimentu è garanzia in u paese, low cost ... Hè benefica per u paese è l'istituzione. assai mpurtanti di purtà fora testi multi-faceted è sani nantu à tematiche cum'è u cumplimentu, l'adattazione di a vitezza, l'illuminazione di frenu, l'aria condizionata, e curve, è l'affidabilità. Spergu chì ci sò persone furmatu in questu sughjettu in a municipalità è u fabricatore.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*