L'Azerbaijan cunsidereghja u finanziamentu per a custruzzione di a ferrovia in Iran

L'Azerbaigian sta cunsiderà furnisce un finanziamentu per a custruzzione di a ferrovia in Iran: u presidente di l'Istituzione Ferroviaria Azerbaijan, Javid Gurbanov, hà dichjaratu in a so dichjarazione chì l'Azerbaijan è l'Iran pensanu à furnisce finanziamentu in 3 modi per a custruzzione di a ferrovia Rasht-Astara, chì face parte di u corridor di trasportu Nord-Sud.
Gurbanov hà dichjaratu chì, in cunfurmità cù i calculi di u latu iranianu, un investimentu di 900 milioni di dollari hè necessariu per a custruzzione di a ferrovia Rasht-Astara, è hà annunziatu chì l'Azerbaijan ùn hà ancu fattu esaminazioni nantu à i calculi.
Gurbanov hà dettu: "Avemu dumandatu i documenti di u prugettu da l'Iran. Sottumetteremu questi à i Ministeri di Finanze, Ecunumia è Situazioni d'Urgenza. Una valutazione serà fatta è presentata à u capu di guvernu. L'Azerbaijan hè prontu à furnisce un supportu finanziariu à l'Iran per a custruzzione di u prugettu. I cuntatti di u presidente iranianu Hassan Rouhani in Baku sò previsti da l'8 à u 10 d'aostu. "Pruvaremu di preparà per a firma di l'accordi da quella data". disse.
Dichjarà chì u modu in quale u finanziamentu serà furnitu serà determinatu com'è u risultatu di e negoziazioni, Gurbanov spiegò chì i studii in questu campu cuntinueghjanu.
A linea di ferrovia Gazvin-Resht-Astara, chì unisce l'Europa è l'Asia Centrale cù u Golfu Persicu, cunnessa ancu à a regione di u Caucasu cù u ponte ferroviariu Astara (Iran) - Astara (Azerbaijan) da esse custruitu. U prugettu diventerà una parte impurtante di u Corridor di Trasportu Nord-Sud.

Surghjente: tr.trend.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*