L'ufficiali di i treni è di u metro anu iniziatu a greva in Francia

L'ufficiali di treni è metro anu iniziatu una greva in Francia: prima di l'EURO 2016 chì si terrà in Francia, i funziunarii di treni è di metro anu decisu di boicotà.
I grevi chì si sò dapoi qualchì tempu in Francia anu primatu à u football in u Campionatu Europeu. Dopu chì i piloti di l'Air France anu decisu di fà greva trà l'11 è u 14 di ghjugnu, i dui sindacati impurtanti di u paese, l'impiegati CGT è Sud-Rail, anu decisu di bluccà cumplettamente e linee di treni è metro.
E LINEE DI METRO E TRENI ERA BLOCCATE
Una mala sorpresa aspetta i fanali in u Campionatu Europeu, chì principiarà cù a partita trà Francia è Romania. Dopu chì i piloti di l'Air France anu annunziatu ch'elli saranu in greva trà l'11 è u 14 di ghjugnu, un altru scossa hè vinutu da u metro è l'impiegati di treni. I dui sindacati impurtanti di Francia, CGT è Sud-Rail, anu decisu di bluccà tutte e linee di metro è di treni chì portanu à u Stade de France, induve si terrà a partita di apertura di u Campionatu Europeu.
L'IMPIEGATI SÀ IN GREVA
I sindicati anu dettu chì quasi 100 per centu di l'impiegati chì travaglianu nantu à e linee B è D di i treni RER regiunale, chì sò e linee di u Stade de France, anu decisu di fà greva, è anu annunziatu chì sta azzione principia oghje.
I TRENI SERÀ IN SERVIZI
D'autre part, les responsables de la SNCF des Chemins de fer nationaux français, qui ont déclaré qu'un train sur deux circulant sur les lignes B et D du RER sera en service, ont annoncé qu'ils poursuivaient le dialogue avec les syndicats CGT et Sud-Rail pour evite ogni prublema durante u Campionatu Europeu.
HOLLANDE AVVISU: NON DISTURB
In più di stu sviluppu in i sindicati, u presidente francese François Hollande hà avvistatu i sindicati. Hollande, chì ùn vulia micca interruzzione durante u torneu, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:
"U statu deve fà u so duvere perchè questa hè una situazione chì appellu à l'emozioni di tutti. Tutte e precauzioni necessarie seranu pigliate. À u listessu tempu, sta festa ùn deve esse disturbata da l'urganisazione chì deve esse a respunsabilità di quelli chì participanu à e prutestazioni ".
"Pensate à i fan di football"
U Ministru francese di u Sport Thierry Braillard hà ancu chjamatu i sindicati è hà dettu: "Deve pensà à i fan di football. "Mentre ci sò altre volte per attaccà, hè inaccettabile di fà cusì pocu prima di l'iniziu di u campionatu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*