Lode à TÜDEMSAŞ da u guvernatore Gül

Lode da u guvernatore Gül à TÜDEMSAŞ: U guvernatore SİVAS, Davut Gül, hà dettu chì u vagone di merci naziunale pruduttu da Turkish Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ) in u scopu di u prughjettu di u Trenu Naziunale hè unu di i prughjetti naziunali.
U guvernatore Gül hà visitatu TÜDEMSAŞ in parte di e so visite istituzionali. U guvernatore Gül, chì hè statu accoltu da u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà visitatu a fabbrica è esaminò l'attività di produzzione. U guvernatore Davut Gül, chì hà ascoltatu a presentazione nantu à u statu di u settore è l'attività è i miri di TÜDEMSAŞ, hà visitatu e zone di scorte di materiali rinnuvate di a cumpagnia inseme cù u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Yıldıray Koçarslan è hà ricevutu infurmazioni nantu à a tracciabilità di i materiali. U guvernatore Gül hà esaminatu l'innuvazioni fatte in e fabbriche di Wagon Repair è Wagon Production in situ è ​​hè statu infurmatu nantu à i prughjetti. U guvernatore Gül, chì hà ancu visitatu u stabilimentu di sabbiatura di vagoni robotici, l'unità di saldatura di robot, a nova fabbrica di riparazione di vagoni, u laboratoriu di cuntrollu di qualità è u centru di furmazione è tecnulugia di saldatura, chì sò trà e strutture muderne aghjunte à u settore ferroviariu turcu, hà manifestatu a so felicità chì a cumpagnia di a cumpagnia. i preparativi per i prossimi anni sò stati compiuti.
Aumenteremu l'impieghi
U direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, chì hà dettu à u guvernatore Davut Gül nantu à i futuri obiettivi di a cumpagnia per l'ecunumia di Sivas, hà dettu: "Inseme à a subindustria, u nostru primu scopu hè di aumentà u numeru di l'impiegati in u settore ferroviariu, cumpresi i nostri subcontraenti. à 2018 mila persone in 5 ". Avemu circa 1500 di i nostri propri impiegati, è inseme cù e cumpagnie chì facenu affari per noi in Sivas, simu attualmente à 2400. Avemu bisognu di aumentà stu numeru à 5 mila in dui anni. Quandu fate una bola di neve, avete principiatu chjucu, ma cum'è quella bola di neve cresce, diventa più grande cù ogni spin. "Hè crisciutu avà è cresce ancu più cù u vostru sustegnu", disse.
LAVAREremu INSIEME
U guvernatore di Sivas Davut Gül hà dichjaratu chì TÜDEMSAŞ hè una di l'urganisazioni locomotive di Sivas è hà dettu: "In vista di l'infurmazioni chì ci darete, cumu pudemu fà TÜDEMSAŞ un passu avanti? Cumu pudemu purtà più à l'ecunumia di Sivas? Cumu a cità pò avè più opportunità per prufittà di TÜDEMSAŞ? Seremu à pusà è travaglià nant'à sta questione. TÜDEMSAŞ hè una urganizazione chì cuntribuisce à l'ecunumia naziunale oghje è in u futuru, cum'è in u passatu. In particulare per l'obiettivi 2023, a gestione è TÜDEMSAŞ anu fattu preparazioni cumplete per i prublemi riguardanti TÜDEMSAŞ è u vagone naziunale è sò pronti per a produzzione. Questu hè un guadagnu impurtante per i nostri Sivas è u nostru paese. TÜDEMSAŞ hè una istituzione chì pò cumpete, pò leghje u mondu, pò leghje Turchia è si prepara per i bisogni di Turchia è di u mondu. Spergu chì, inseme à TÜDEMSAŞ, cù a messa in carica di a nostra 2a industria organizzata, in particulare cù l'allocazione di spaziu à l'investitori chì facenu affari per TÜDEMSAŞ è operanu cum'è sub-industria, TÜDEMSAŞ farà a svolta desiderata chì aspittemu è ferà cuntributi seri à u nostru paese è Sivas.
U VAGON NAZIONALE DI MERCI hè a nostra fonte di orgogliu
Rimarchendu chì u Carru Naziunale di Trasportu in u scopu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale hè unu di i prughjetti naziunali, u guvernatore Gül hà dettu: "Cumu avemu vistu mentre visitava a cumpagnia, hè un vagone chì a so pruduzzione hà iniziatu quì. A più impurtante; Hè un vagone chì pò esse cumpetitu in u mondu cù l'ultime tecnulugia, cuncepitu da noi, pruduciutu da noi, è chì a tecnulugia avemu creatu. In questu sensu, hè diventatu a nostra fonte di orgogliu. Quì, in ogni angulu di TÜDEMSAŞ avemu visitatu, da i so atleti à i so prughjetti di rispunsabilità suciale. "Ogni attività è ogni cuntribuzione chì face hè straordinaria", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*