Riserva di viaghju in Haydarpaşa

Viaghju di u libru in Haydarpaşa: L'apertura di i Ghjorni di u Libru, chì hè stata spustata in a storica Stazione di Haydarpaşa quist'annu, hè stata. I lettori chì anu assistitu à l'avvenimentu anu visitatu i stand è si pusonu in i carri è leghje libri.
Istanbul Kadıköy di a municipalità Kadıköy Quist'annu, hà trasladatu i Ghjorni di u Libru chì hà urganizatu cù i so vuluntarii à a storica Stazione Ferroviaria Haydarpaşa.
In l'eventu, chì hè tenutu per l'ottava volta quist'annu, l'autori si scontranu cù l'amatori di libri nantu à e piattaforme di e stazioni di treni Haydarpaşa. Quist'annu, 5 case d'edizioni è 112 urganisazione non-guvernamentale participanu à i Ghjorni di u Libru, chì sò cuminciati eri è cuntinueghjanu finu à u 8 di ghjugnu. Duranti l'avvenimentu, 53 discorsi, quasi 600 firmate di libri è attelli seranu aperti à a participazione.
"Ci manchi tantu"
A ceremonia d'apertura di l'8e Ghjorni di u Libru hè stata eri Kadıköy Sindaco Aykurt Nuhoğlu, Invitatu d'onore Selim İleri, Presidente di l'Associazione di Editori Turchi Metin Celal, Prof Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di İlber Ortaylı, editori, scrittori è amatori di libri.
Parechji visitatori sò ghjunti à l'area di l'avvenimentu da e prime ore di a matina. In più di visità i stand di i libri, l'amatori di i libri piglianu ritratti di souvenir in a stazione storica. Duranti i Ghjorni di u Libru, induve alcuni di i firmamenti di u libru sò tenuti in vagoni di treni, quellu chì vole pò pusà in i carru è leghje un libru. U desideriu cumuni di i participanti hè di riapertura di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa cum'è una linea di trenu. I lettori chì anu assistitu à l'avvenimentu anu dettu: "Ci manca assai quella stazione storica di a nostra zitiddina. Avemu usatu per spedinu i nostri amati da Haydarpaşa. "Tali avvenimenti duveranu esse tenuti di novu, ma a nostra vechja stazione di treni nostalgica deve esse ancu datu à noi", disse.
Donazione di almenu 100 libri
Un prughjettu di rispunsabilità suciale serà ancu realizatu à l'8th Book Days, induve parechji scrittori, cumpresi Buket Uzuner, Emre Kongar, Adnan Özyalçıner è Ataol Behramoğlu, participaranu. Ogni casa editrice chì participa à i Ghjorni di u Libru donarà almenu 100 libri à e scole è e biblioteche.
"Ùn vulia disturbà nimu"
Ci sò state critiche nantu à e social media nantu à a participazione di Selim İleri à l'ospite d'onore di Book Days in l'eventu. "Vogliu ch'elli m'avianu dettu, ùn vogliu micca disturbà nimu", disse İleri. Esprimendu chì era assai entusiasmu d'esse l'invitatu d'onore di a Fiera, İleri hà dettu: "KadıköyIn, aghju scontru i mo cumpagni più vicinu, i libri. Aviu avutu una ghjurnata culurita cum'è i ghjorni di a firma di libri di a mo ghjuventù. Ùn aghju mai pensatu di vene à a Stazione di Haydarpaşa. "Seraghju assai felice se possu vede questu cum'è una linea di trenu di novu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*