Statua attaccata à a stazione di metro in Izmir

A statua chì hè stata attaccata à a stazione di metro in Izmir: A statua di lignu chjamata "Musician", chì hè stata esposta in a stazione di metro è hè stata distrutta per motivi chì era obscena, hè stata riparata è rimpiazzata.
Hè statu infurmatu chì a statua di lignu, chì hè stata esposta in una stazione di metro in Izmir è hè stata distrutta perchè era obscena, hè stata riparata è rimpiazzata.
Sicondu a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana di Izmir, a statua di lignu chjamata "Musician", chì hè stata distrutta da una persona chì entra in a stazione di Izmirspor di u Metro Izmir u 25 di ghjugnu 2016 abbattendu u so pedestal, hè stata parzialmente riparata da u scultore Tonguç Sercan.
A statua "Musicista" hè stata rimessa in piazza in un avvenimentu à a presenza di 3 scultori lucali è stranieri chì sò venuti in cità per u 15u Atelier Internaziunale di Scultura.
U screnu situatu in l'area di l'esposizione, chì era cupartu cù un disignu unicu in u quale u culore nìvuru era predominante, mostrava video è ritratti chì mostranu u mumentu di l'attaccu è u statu di a statua prima ch'ella sia rotta.
Tonguç Sercan, chì hà riparatu u travagliu, hà ricurdatu chì a statua hè una pruprietà cumuna di u publicu è una parte di a cultura cumuna, è chì hè a respunsabilità di tutti di prutege.
U scultore Ekin Erman hà ancu signalatu chì e statue sò stati sottumessi à diversi attacchi per parechji anni è hà dettu: "A mentalità chì attaccà sta statua ùn parla micca contru à a disgrazia cum'è u feminicidiu è a molestia di i zitelli, chì anu aumentatu in l'ultimi ghjorni, ma attaccanu l'opere d'arti. A manera di piantà questu hè di fà di novu, di pruduce di novu. "A romperanu, distrughjenu, a ricustruiremu". disse.
Intantu, hè statu infurmatu chì l'artista spagnolu Amancino Gonzales Andres, chì hà fattu a statua, vene à Izmir in settembre è compie a restaurazione finale di a statua.
A scultura prodotta da l'artista spagnolu Andres, in u scopu di u Workshop Internaziunale di Scultura, hè stata esposta in a stazione di Izmirspor per 4 anni.
A statua, chì hè ghjunta à u primu pianu cù e prutestazioni per i motivi chì era obscena, hè stata demolita è distrutta da u SK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*