İzmir risusciterà da e so ceneri

izmir nascerà da i vostri servitori
izmir nascerà da i vostri servitori

A municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu una campagna per guarì e ferite di unu di i più grandi incendi in Izmir.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerMigliaia di persone da Izmir si sò ghjunti à a Reunione di Izmir, chì hè stata tenuta in l'area brusgiata di Menderes Efemçukuru, per vede u disastru in u locu è per piglià e decisioni necessarie inseme, à l'invitu di .

A ghjente di Izmir si riunì per cullà e ferite di u focu, chì hà iniziatu in Karabağlar dumenica 18 d'Agostu, poi si sparse à Menderes è Seferihisar è hà affettatu una zona forestale di 5 mila ettari. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU quartu di l'Incontri d'Izmir, induve 'Izmir Gatherings hà invitatu tutte e persone di Izmir dicendu "Venite, vede, prutegge" sia per vede u disastru in situ sia per assicurà a participazione di a ghjente à e decisioni da piglià, hè stata tenuta in Menderes Efemçukuru Devedüzü Località cù u titulu "Forest İzmir".

Izmir risusciterà da e ceneri

Migliaia di residenti di Izmir, chì ùn si sò micca stati in silenziu à l'invitu di u presidente Soyer, si sò ghjunti à l'avvenimentu tenutu in a zona ardente, dicendu chì "Izmir risusciterà da e so cendri", "I saplings creceranu di novu in i nostri boschi di frassini", "Avemu. ghjuntu, avemu vistu, a prutegeremu ". Gülizar Biçer Karaca, Vicepresidente di u CHP per i Diritti di a Natura, Reunione di İzmir, induve i deputati di İzmir, i sindaci, u presidente di l'Associazione di l'Avucati di İzmir, i capi, e camere prufessiunali, l'urganisazioni non governamentali è i citadini anu mostratu un grande interessu, a mamma di Ali İsmail Korkmaz, chì Persu a so vita durante e prutestazioni di u Parcu Gezi. Emel è u so babbu Şahap Korkmaz è u fratellu maiò di Deniz Gezmiş, Bora Gezmiş, anu assistitu ancu. I rapprisentanti di a Càmera di l'Ingegneri di Cartografia è Catastu, chì sò intruti in a zona cantendu a canzona "Credite, figlioli", anu sbulicatu un banner chì leghje "Risuscitaremu da a cendra, scriveremu una nova storia".

Prutegemu a memoria amata di i nostri antenati

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu u discorsu di apertura di a riunione "Forest Izmir". Tunç Soyer, ringraziendu tutte e persone di Izmir chì anu participatu à a mubilizazione, "Avemu dettu: "Venite, vede, prutegge". Avete ghjuntu, avete vistu, a nostra credenza chì a prutegemu hè stata rinfurzata. Oghje hè u 30 d'Aostu. I nostri antenati anu datu a so vita senza esitazione per pudè campà in pace in issi terreni fertili è belli è arregistratu stu ghjornu in a storia cum'è una vittoria indimenticabile. Vi salutu cun amore per a prutezzione di a so memoria amata è per esse riunite per prutege issi terri oghje. Oghje, faremu un principiu assai significativu per Izmir è Turchia ", disse.

Ùn avemu micca riunitu per facilità a nostra cuscenza

Sottulineendu chì anu sperimentatu un grande disastru cù u focu, u presidente Soyer hà dettu: "Hè chjamatu 500 ettari per a zona brusgiata, ma sapemu chì una zona di più di 5 mila ettari hè stata brusgiata. Faremu u nostru megliu per prutege sta zona. Ùn permetteremu mai mancu un metru quadru d’esse custruitu. Staremu davanti à elli cum'è armature d'acciaio. Decideremu nantu à tutti i suggerimenti è idee di i nostri citadini à a riunione di l'assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir, induve li realiceremu quì. U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè u corpu di decisione elettu più autorizatu di Izmir. A mubilizazione chì avemu principiatu ùn hè micca un capricciu. Ùn avemu micca riunitu per dì "Piantemu un arburu per calmà a nostra cuscenza". Quì, decideremu cumu prutegemu e fureste di İzmir, cumu prutegemu e zone brusgiate, è ciò chì faremu per evità tali disastri. A nostra cuscenza serà liberata micca da a piantazione di un sapling, ma da a cura di una sola grassa verde di sta terra cù a cooperazione. Perchè solu cusì pudemu lascià un futuru chì pudemu esse fieru per i nostri figlioli è nipoti ".

A jungla ùn hà micca pulitica

Aghjunghjendu chì l'arburi, l'arbureti è i boschi ùn anu micca a pulitica, u presidente Soyer hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "I nostri boschi sò u valore cumunu di tutti noi. Travagliendu inseme cù u nostru Ministeriu Forestale, u nostru Uffiziu di u Guvernatore è altre istituzioni è urganisazioni pubbliche, prutegeremu e fureste di İzmir è daremu una bona lezione à tutta a Turchia da İzmir. Manu in manu, prutegeremu sti terri inseme. Sò fieru di esse di Izmir. İzmir sapi risuscitarà da e so cendri ".
Gülizar Biçer Karaca, Vicepresidente CHP per i Diritti di a Natura, hà fattu un breve discorsu è hà dettu: "Era speranza per tutti noi di vede stu sacrificiu per i diritti di a nostra natura in İzmir. Cume İzmir risuscita da e so cendri, sarete una speranza per a Turchia tutti inseme ", disse.
U presidente di l'Associazione di l'Avucati di İzmir, Özkan Yücel, hà dettu chì se quelli chì anu brusgiatu e zone intenzionalmente o negligente anu da esse ritenuti rispunsevuli, averanu e duie mani nantu à i revers.

L'esperti anu parlatu

Dopu à u discorsu di u presidente Soyer, i sperti nantu à u sughjettu facianu presentazioni informative à i citadini. Membru di u Cunsigliu di a Càmera di Ingegneri Agricole Dr. Tevfik Türk hà ricurdatu chì l'ecosistema hè statu seriamente danatu da u focu è chì invece di plantà saplings, sti zoni anu da esse cuntrullati per pruteggiri da e mine è diversi usi di a terra.

Sabahattin Bilge, presidente di Izmir Chamber of Forestry Engineers, hà dettu chì a zona di u focu deve esse sbulicata da l'arburi ardenti à a fini di ferraghju. Università di Istanbul Facultà di Foresta Lettore Prof. Doğanay Tolunay, invece, hà ricurdatu chì hè ubligatoriu di trasfurmà e zone forestali brusgiate in fureste, secondu l'articulu 169 di a Custituzione, è hà dettu: "L'arbureti brusgiati è secchi devenu esse sbulicati da a zona u più prestu pussibule. Se a Municipalità Metropolitana sustene queste opere cù l'equipaggiu è l'arnesi necessarii, u prucessu accelerà. Ùn ci hè bisognu di piantà di novu l'arburi o di fà una campagna di forestazione quì. Se usemu e sementi di l'arburi vechji, una furesta si formarà automaticamente quì. A megliu suluzione hè di lascià a natura sola. Ciò chì avemu da fà hè di impedisce u focu di scoppia. A nostra cumuna pò fà attività per sensibilizà u publicu. L'helicopteru è l'aviò sò impurtanti quandu u primu focu sparghje, ma u più impurtante per extingui u focu hè l'intervenzione in terra. A municipalità è u ministeru ponu cooperà annantu à questu tema ", disse.

U presidente Soyer hà sparte i dettagli di a campagna

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à i discorsi di i sperti, hà intesu i citadini è i zitelli unu à unu. Mentre chì certi citadini dicenu i so sentimenti in lacrime, una zitella chjamata Doğa, una studiente di kindergarten di İZELMAN, hà dumandatu à u presidente Soyer di piantà una pianta per ogni zitellu. Fornendu infurmazioni nantu à a campagna chì si terrà in İzmir da i discorsi di i citadini, u sindaco di a municipalità metropolitana Soyer hà dettu: "Avemu determinatu una zona di 3 mila 800 ettari in a nostra cità chì pudemu plantà. Faremu una dumanda da l'istituzioni pertinenti per trasfurmà sti lochi in fureste. Semu candidati à esse a capitale verde di l'Europa in 2020. Avemu da include u nostru travagliu in u pianu strategicu. Cuurdinendu e belle opere da fà in İzmir, l'impediremu di trasfurmà in un granu di sabbia in u desertu. Cumincemu una campagna di donazione cù un cuncertu chì urganizeremu u 9 di settembre. I nostri artisti ùn guadagneranu micca ingressu da stu cuncertu. I residenti di Izmir puderanu fighjà u cuncertu cun donazione di 10 lire. Piglieremu una decisione di urganizà una campagna di donazione in a nostra assemblea. Dopu avè pigliatu a decisione, a manderemu à l'appruvazioni di u Guvernatore. U 9 ​​di sittembre, metteremu una mappa di i terri duv’è no piantà l’arburi in u locu duv’ellu si farà u cuncertu. Quellu chì vole piantà un arbre hà da pudè dà. In novu, cù e donazioni fatte, custruiremu piscine d'acqua in i boschi induve l'elicotteri riceveranu acqua. Insemeremu stazioni di focu in i nostri paesi. Faremu una zona affettata da u focu un museu à l'aria aperta, chì permette à i nostri figlioli di vede u locu di u focu. Stabiliremu una scola forestale è furnisce una furmazione di vuluntarii forestali. Cumpensaremu i nostri 278 pruduttori, chì i so terreni agriculi sò stati affettati da u focu, pigliendu una decisione à a riunione di u cunsigliu chì si terrà u 9 di settembre. Piantaremu un sapling per ogni zitellu natu. U populu di Izmir cresce cù i so arburi ".
Dopu à a Reunione di İzmir, u pianista di fama mundiale Gülsin Onay hà datu un cortu cuncertu. Dopu à u cuncertu, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir si riunì cun una agenda straordinaria.

Certi suggerimenti è penseri purtati à a "Forest İzmir Meeting":

"U fondu creatu deve esse usatu per attività di furmazione pre-incendiu. Una unità deve esse stabilita in a municipalità per u sviluppu di l'ingegneria forestale ".

"Lasciate e zone brusgiate esse a zona di prutezzione assoluta. A minera in a regione deve esse pruibita da a decisione di u cunsigliu ".

"Lasciate esse stabilitu un bacinu d'acqua di piovana in i zoni forestali".

"Lasciate u travagliu di greening esse fattu stabilendu giardini di cità in a cità".

"Custruì i dipartimenti di u focu lucali in e zone sensibili à u focu".

"A Settimana Forestale di Izmir deve esse tenuta in April".

"Lasciate un locu per quelli chì volenu travaglià voluntariamente in u campu di u focu, è deve esse stabilitu una urganizazione vuluntaria".
"Lasciate chì i pittori pitturenu nantu à l'arburi ardenti, vendenu per sustene a campagna di donazione".

"U sustegnu nutrizionale deve esse datu per a ripruduzzione rapida di e cose viventi chì restanu in a zona di u boscu ardente".

Karşıyaka Una zona di furesta di a dimensione di a cità hà brusgiatu

Sicondu i calculi fatti da a Filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingenieria Agricola di TMMOB, basatu annantu à i dati satellitari ottenuti da l'area dopu à u focu, una zona forestale di 5 mila ettari hè stata affettata in u focu chì durò trè ghjorni. . 5 3 di i 500 mila ettari di terra sò in a categuria di brusgiate severi. In i restanti circa 1500 ettari di terra, ci hè brusgia di u sicondu gradu. A lunghezza di a linea di u focu da u nordu à u sudu hè calculata cum'è 15 chilometri. Stu calculu hè circa Karşıyaka Vole dì chì una zona grande quant’è a cità (5 ettari) hè brusgiata.
Per capiscenu a dimensione di l'area di u boscu brusgiatu, un paragone cù i distretti hè chì a perdita di u boscu hè Balçova (2 mila 125 ettari), Bayraklı Hà revelatu chì distretti cum'è (3 mila 426 ettari) è Narlıdere (4 mila 461 ettari) sò più di a so superficia. In u risultatu di u disastru, circa dui distretti Balçova o Karşıyaka Hè risultatu chì una zona di furesta di a dimensione di u boscu brusgiatu.

Cuncertu di sulidarità u 9 di sittembri

Un cuncertu di sulidarità per a prutezzione di e fureste serà realizatu in Izmir u 9 di settembre. Haluk Levent, Halil Sezai, Gripin, Niyazi Koyuncu, Hayko Cepkin, Oğuzhan Uğur, Anıl Piyancı, Serap Yağız è Gazapizm assisteranu à u cuncertu forestale. L'ingudu da i tariffi d'ingressu di u cuncertu, chì principiarà à 18.30 in Kültürpark, serà utilizatu per a prutezzione di e fureste di İzmir.

Hè ghjuntu cù a so sedia à rotelle

Gündüz Koçak, 67 anni, chì hà participatu à l'eventu cù a so sedia à rotelle, hà dichjaratu ch'ella hà trovu sta campagna realizata da a Municipalità Metropolitana di İzmir assai pusitiva è hà dettu: "In ogni locu era cendra in strada quì. Sentemu sempre l'odore di a cendra. Ma Izmir risuscitarà da e so cendri. I nostri boschi di frassini saranu verdi cù i pianti chì pianteraremu ".

Semu pronti à travaglià

Ghjovi sera I Ciclisti sò ghjunti à Efemçukuru Devedüzü cù e so biciclette. Dichjarà chì sò ghjunti da Menderes per sustene a campagna cù una pista sfida, Billur Dulkadir hà dettu: "Avemu utilizatu sta pista prima di u focu è ghjunti in questa zona fighjendu a natura lussureggiante. Sò tantu tristu chì aghju piantu quandu aghju vistu l'arburi ardenti. Ma ùn rinunciamu micca. Avemu ghjuntu di novu quì cù a chjama di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Se ne necessariu, travagliendu cum'è un travagliadore in i zoni ardenti, i nostri figlioli ùn puderanu micca vedà, ma simu pronti à verdi i nostri boschi ardenti per i so figlioli. Hè u nostru duvere di fà accade ", disse.

Anu lasciatu garofani è rosi per i morti.

L'Associazione Amici di l'Animali Seferihisar hà lasciatu garofani è rosi per l'arburi ardenti è e cose viventi. U presidente di l'Associazione Fevziye Özkan hà dettu: "I nostri fegati anu brusgiatu cù l'arburi ardenti è i nostri morti. Faremu u nostru megliu per prutege queste belle fureste ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*