Metro è Tram Suits Trabzon

Metro è Tram Suits Trabzon: A squadra di Trabzon hà esaminatu Parigi da e so strade à i so trasporti.
A delegazione di Trabzon, chì hà participatu à i Galley Festivals urganizati cumuna da l'Associazione Populari di Parigi Trabzon è l'Associazione Ağasar di Parigi, hà fattu investigazioni in Parigi.
In questa squadra, u Vice Governatore di Trabzon Şükrü Kara, Emek İnşaat Membru di u Cunsigliu Ergin Aydın affiliatu à u Ministeru di u Travagliu è a Sicurezza Sociale, Mehmet Baş, Capu di u Dipartimentu di l'Affari Finanziari è Amministrativi di u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Sociale, ARDSI Trabzon Coordinator Provincial Şansal Aydoğdu, u sindaco di Arsin Erdem Şen, u sindaco di Çarşıbaşı Coşkun Yılmaz, u cunsigliu municipale di Ortahisar Sezgin Yılmaz, u capu di u dipartimentu di l'investimenti metropolitani Nalan Aydın, u presidente di a Federazione di Associazioni di Istanbul Trabzon, Mustafa Demir, l'imprenditore Serkan Keleş è i ghjurnalisti.
Dopu à a festa, a squadra di Trabzon hà studiatu tuttu in u dettu, da i carrughji di Parigi à u so turisimu, da e so diverse strutture à a so cumuna. Eccu i cumenti di i Presidenti è u trasportu di Parigi.
Difficile ma micca impussibile per Trabzon!
U sindaco di Çarşıbaşı, Coşkun Yılmaz, u sindaco di Arsin Erdem Şen è Emek İnşaat, membru di u Cunsigliu di u Ministeru di u travagliu è a Sicurezza Sociale, Ergin Aydın, eranu i dui nomi chì anu più esaminatu e linee di tram è metro è a municipalità. A squadra chì hà fattu una investigazione nantu à u tram hà dettu: "Saria bellu chì questu succede in Trabzon. S'ellu hè statu custruitu in una corta seccione in u primu locu è poi allargatu ... Saria cunvene assai bè à a nostra cità storica Trabzon. U prugettu hè in preparazione è diventerà chjaru in i mesi à vene. Hè difficiule, ma micca impussibile ", disse.
Tram va à destinazioni luntanu
Un'altra alternativa di trasportu in a cità di Parigi hè u tram. In fatti, novi linee sò state aghjunte recentemente. I Trams sò largamente utilizati per andà in i lochi di Parigi. U prezzu hè u listessu chè u metro.
214 Chilomitri di Rete Metro Disponibile
Tramway è Metro, chì eranu ancu imaginati in Trabzon, anu attiratu l'attenzione di a squadra più. U metro di Parigi hè statu custruitu in l'anni 1900. Ancu s'ellu pare abbastanza primitivu, u metro di Parigi hè u veiculu di trasportu publicu più utile per i turisti durante u so viaghju di Parigi. Parigi hà una reta di metro di 214 chilometri.
Più di 350 tappe chì parenu primitive
Siccomu u metro di Parigi hè statu custruitu in u 1900, pò parè un pocu vechju è primitivu. Ma ùn vi lasciate micca ingannatu da u so aspettu, perchè stu veiculu di trasportu publicu cù più di 350 fermate hè unu di i metro più riesciuti in Europa.
Ci hè una uscita da ogni puntu di a cità
Metro hè u bloccu di custruzzione di Parigi. Ci hè una linea di metro assai antica. Avete l'uppurtunità di esce da ogni locu di a cità. Pudete truvà difficiuli di truvà u vostru modu in prima. Ma cù una mappa di metro in manu, pudete adattà in pocu tempu. Pudete vede quale linea pudete cambià da quale linea nantu à sta mappa di metro. Truverete a fermata di u metro cum'è s'ellu risolve un puzzle.
U megliu dopu à Londra!
Parigi hà a megliu linea di trasportu dopu Londra. U so metro hè assai vechju è cullighja quasi tuttu Parigi cum'è una strada mole. U metro di Parigi hè cusì cumplicatu chì ancu i parigini ùn cunnosci micca esattamente e linee chì ùn usanu micca spessu.
Avemu dumandatu nantu à u ponte Arsin sottu à l'Eiffel
U sindaco di Arsin Erdem Şen hà dettu: "Fighjate, Eiffel hè fattu di ferru. Ma Parigi attrae milioni di turisti cun ella. Avete custruitu un ponte à a spiaggia. Anu ancu dettu chì era un scherzu. Chì dici?" avemu dumandatu.
U presidente Sen hà sorrisu. "Sapete chì à quellu tempu, "quelli chì ùn anu micca capitu nunda di questu, allora si sò andati à pusà in ellu è cuminciaru à fà colazione"? disse u listessu. Ellu disse ancu: "Fighjate avà perchè aghju custruitu quellu ponte? Forse per quelli chì volenu sapè. Per quelli chì ùn anu micca intenzioni maliziusi ... Tramontu è alba pò esse osservatu assai chjaramente nantu à a nostra spiaggia di Arsin. In quellu ponte nantu à a spiaggia, vulia chì i nostri visitatori, invitati è citadini ùn mancassi micca stu mumentu. Ùn sò micca solu mè. Hè un travagliu di prughjettu. Hè stata fatta cun ogni dettu in mente. Avemu ancu aghjustatu una siluette à u nostru distrittu. Un puntu .. Una ricetta ... ", disse.
L'esempiu di Trabzon à a strada Eiffel
L'attenzione hè stata ancu attirata à a strada di terra chì porta à a Torre Eiffel. Sì sta strada piena d'acqua era in Trabzon, i nostri citadini piantà subitu piantini, mette anatre, scaccià canne da pesca è prutesta. Ma quì vedemu chì a naturalezza hè primurosa. Hè statu cummentatu chì nè cimentu nè asfaltu hè statu versatu quì, induve milioni di persone avianu tiratu.
File di benzina
A causa di a greva di a raffineria chì cuntinueghja in parte di e prutestazioni contr'à u novu prugettu di lege di u travagliu in Francia, ci hè una seria penuria di benzina intornu à Parigi. Ancu s'è u guvernu francese hà annunziatu ch'ellu ùn ritirava micca a lege di u travagliu, i sindicati ùn anu rinunciatu à e so azzioni. A carenza di carburante hè ghjunta in u paese per via di i rallentamenti è i licenziamenti di i travagliadori in 8 raffinerie di petroliu in tuttu u paese. Parechje stazioni di benzina in Parigi è u so circondu anu chjusu o sò capaci di vende in certi quantità. Ci sò longu file davanti à e stazioni di benzina in Francia.
Ci sò mendicanti siriani à ogni intersezzione
I mendicanti siriani sparsi in u mondu sanu sò ancu in grande quantità in Parigi. Cum'è in l'imaghjini in Turchia, parechji mendicanti siriani mendicanu cù banners in luci, intersezioni è stazioni di metro.
Cumur's Dream Trabzon Museum
Bülent Cumur, presidente di l'Associu Populari di Parigi Trabzon, hà accumpagnatu a squadra Trabzon in u viaghju. Cumur, chì hè in Parigi da l'anni 80, hè un veru amante di Trabzon. Ellu enfatiza questu ogni volta. O porta u so uniforme o porta u so scialle turchinu bordeaux. Quandu avemu parlatu cun ellu, hà dettu chì u so sognu più grande in Parigi era di stabilisce un museu di Trabzon. Un museu cù i ricordi Trabzonspor è Trabzon in l'internu ... Perchè u brama di a cità hè più in i paesi stranieri. In questu modu, vole à suddisfà i brami di l'expatriate in una certa misura. Tutti i residenti di Trabzon è i pulitici duveranu sustene Cumur in questu tema. Perchè hè assai, assai impurtante chì avemu un museu in a cità più impurtante di l'Auropa... Spergu chì u presidente Cumur riceve un sustegnu abbastanza è stabilisce u museu in a Capitale di Francia...
Nisun signalu di stop
Un altru tema chì hà attiratu a nostra attenzione u più in Parigi, a capitale di Francia, era i segni. Ci sò signali di direzzione assai ben posti in tutta a cità. Ma ùn pudemu truvà un unicu segnu STOP trà tutti quelli segni. U mutivu di questu hè statu interpretatu cum'è mette a luce induve necessariu è e persone chì ubbidianu à e regule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*