U ponte Osmangazi riducerà a pressione industriale

U ponte Osmangazi riducerà a pressione industriale: i preparativi prima di l'apertura, chì hè prevista per esse u 4 di ghjugnu, cù una cerimonia chì assistenu u presidente Erdoğan è u primu ministru Yıldırım, sò stati cumpletati nantu à u ponte, chì hè classificatu 30u trà e sospensjoni più grande di u mondu. ponti cù span media. Grazie à u ponte chì unisce Yalova è Kocaeli nantu à i dui lati di u Golfu Izmit, a carica industriale in i distretti di Gebze è Dilovası hè prevista per esse alleviata.
Cù l'apertura di u Ponte Osmangazi, chì hè a tappa più grande di u Prughjettu di l'Autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir, chì riducerà u tempu di trasportu trà Istanbul è Izmir da 9 ore à 3,5 ore, hè destinatu à riduce a carica industriale in Gebze di Kocaeli. è i distretti di Dilovası.
U ponte, chì si trova in u 39u postu trà i più grandi ponti sospesi di u mondu, finitu in circa 4 mesi, hà finitu i preparativi prima di l'inaugurazione, chì era prevista per esse u 30 di ghjugnu, cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Primu. Ministru Binali Yıldırım.
Grazie à u ponte chì unisce Yalova è Kocaeli nantu à i dui lati di u Golfu Izmit, a carica industriale in Gebze è Dilovası hè prevista per esse alleviata.
U guvernatore di Dilovası District, Harun Şahin, hà dichjaratu ch'ellu riceverà a collana di u Golfu u 30 di ghjugnu, è chì sò assai fieri è felici cum'è a ghjente di a regione. Dichjarà chì anu vistu una storia durante l'ultimi 3 anni, Şahin hà dettu chì u ponte hè trà i prughjetti giganti micca solu di Turchia, ma ancu di u mondu, è chì sò a casa di un ponte chì hè cascatu in a storia mundiale. Şahin, enfatizendu chì u ponte hà effetti assai pusitivi nantu à a regione, hà dichjaratu chì i prezzi di a terra è di l'abitazione anu aumentatu in Dilovası, induve u ponte pò esse vistu più chjaramente.
"Riducerà ancu un pocu a pressione industriale in a regione"
Indittendu chì ci sarà un grande flussu di persone in questa regione, Şahin hà dettu:
"I centri commerciali sò custruiti ghjustu accantu à u ponte. Pensu chì quasi un milla persone travaglianu in u centru cummerciale quì. Stu impiegu serà ancu furnitu da i nostri quartieri. Inoltre, ci sò solu 5 OIZ in Dilovası. Se cuntemu Gebze è ancu Tuzla, quasi 20 OIZ sò in questa regione. Gebze è Dilovası sò una regione chì hà righjuntu a saturazione è i prezzi di i pacchi industriali sò assai altu, è l'industriali sò avà in seriu prublemi. Cù stu ponte, sta ricchezza, isse oportunità scorri versu l'altra parte. Avemu intesu parlà di a creazione di OIZ in Yalova è Balıkesir. Questu ancu riducerà a pressione industriale in a nostra regione in una certa misura. Aumenterà u standard di vivibilità di a regione ".
U sindaco di Gebze Adnan Köşker hà enfatizatu chì u ponte hè statu finitu in pocu tempu.
Köşker hà dichjaratu chì sta regione hè ancu un locu impurtante in quantu à a storia, chì Fatih Sultan Mehmet apprezzava sta regione, è chì a creazione di l'Imperu Ottumanu principia da quì.
"U ponte cuntribuisce à a suluzione di tutti i prublemi"
Apuntendu chì Gebze hè una cità industriale, Köşker hà enfatizatu l'impurtanza di u ponte, chì hè unu di l'assi di trasportu di 13 OIZ.
Köşker hà dichjaratu chì ci saria un seriu sollievu in u trasportu dopu à l'apertura di u ponte, è hà dettu ch'elli sapianu di i ghjorni chì ci era una fila finu à u D100 davanti à i battelli durante i periodi di vacanze.
Indittendu chì i citadini di Izmit Bay si preoccupanu seriamente di a collana, Köşker hà dettu: "Ancu i citadini chì ùn passeranu mai quì sò preoccupati. Perchè Eskihisar hè una cità custiera. Avemu a spiaggia. A sera, mentre i citadini beie u so tè quì, vi vedenu u Ponte di Bosforu illuminatu di Kocaeli. U gustu di quellu tè serà diversu. Ùn cerca micca u Bosforu. Ci hè una vista eccellente in l'estiu. Diventà una zona chì i nostri citadini chì vivenu in Istanbul è altre pruvince volenu vede. Hà a so propria bellezza ". hà fattu a so valutazione.
Köşker hà dichjaratu chì Gebze hè u locu induve si trovanu e residenze più caru è i terreni di Kocaeli, chì ùn ponu micca pruduce terra, è chì i studii di trasfurmazioni urbani duveranu esse realizati.
Notendu chì un OIZ serà stabilitu in Yalova, Köşker hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:
"Tuttavia, ci sarà una transizione seria da Gebze OIZ à Yalova OIZ. Perchè ùn ci hè più locu in Gebze. L'OSB sò pieni. L'industriali in Gebze sò in cerca di novi spazii è di novi investimenti postu chì ùn ponu micca fà novi investimenti in facilità in crescita. U locu più vicinu per questu serà Yalova dopu à stu ponte. Stu ponte darà u sviluppu ecunomicu è u sviluppu di una cità. U trasportu di l'impiegati serà più faciule. U ponte cuntribuisce à a suluzione di tutti i prublemi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*