A custruzzione di u Ponte di Çanakkale di u 1915 hà iniziatu

A custruzzione di u Ponte di Çanakkale di u 1915 hà iniziatu in realtà: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Cum'è u Ministeru, avemu avutu i ghjorni veramente storichi per noi, u nostru paese, è Çanakkale è Lapseki. Perchè, cum'è una prumessa chì avemu fattu, a custruzzione di u Ponte di Çanakkale di u 1915, chì hè impurtante per questa regione è Çanakkale, a terra di i martiri, hè veramente iniziata. disse.

Dopu a so visita in Çanakkale, Arslan hà inspeccionatu l'area in u locu di Şekerkaya di u distrittu di Lapseki in u latu anatolianu, induve u ponte di Çanakkale di u 1915 serà custruitu.

Dichjarà chì grazia à u ponte in quistione, Marmara, e regioni internu di l'Egeu è l'Anatolia seranu più faciuli l'accessu l'una à l'altru, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu daveru principiatu u travagliu.

Indicà chì e macchine di custruzzione cuminciaru à scavà in a regione, Arslan hà dettu:

"Cum'è u Ministeru, campemu ghjorni veramente storichi per noi stessi, u nostru paese, è Çanakkale è Lapseki. Perchè, cum'è una prumessa chì avemu fattu, a custruzzione di u Ponte di Çanakkale di u 1915, chì hè impurtante per questa regione è Çanakkale, a terra di i martiri, hà iniziatu. Pudete vede nantu à u campu, i machini di custruzzione sò travagliendu. Semu quì, soprattuttu induve vene u pilastru di u ponte chì unisce u latu anatoliu à a Tracia. Speremu, u 18 di marzu, puseremu ufficialmente i fundamenti di stu ponte cù a participazione di u nostru presidente, u primu ministru è i nostri preziosi invitati. Stu orgogliu hè veramente abbastanza per tutti noi ".

Apuntendu chì u ponte hà una pusizione assai impurtante perchè cunnetta a Tracia à l'Anatolia, in particulare a regione di Çanakkale, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"U ponte cù a più grande larghezza di pede in u mondu serà 2023 metri. Se cunsiderà i viaducti di avvicinamentu, parlemu di una lunghezza di più di 5 mila metri. Serà un ponte assai speciale in un locu ventu in a zona di u terrimotu. A so sfarenza da l'altri ponti hè chì serà cum'è dui ponti separati è seranu cunnessi da travi mutuali, cum'è dui ponti à fiancu. Tuttavia, u ponte ùn hà micca solu fà a vita più faciule per u nostru populu in questa regione. Ùn serà micca più faciule di attraversà a strada. A penisula storica, induve si trovanu Gallipoli è Çanakkale, farà una cuntribuzione supplementaria à u turismu di sta regione. "Serà assai più faciule per u nostru populu di vene à visità u locu induve si trovanu sti valori storichi".

Indicà chì u ponte furnisce un accessu assai più faciule à i mercati, Arslan hà dettu:

"Avemu custruitu u ponte inseme cù l'autostrada di 101 chilometri in a direzzione di Malkara. Cunnetterà e nostre strade divise da Malkara à l'Europa è à Istanbul. À u nostru puntu attuale, e nostre strade divise da Lapseki à Çanakkale, Bursa è Balıkesir-İzmir si compieranu. Stu prughjettu permetterà u muvimentu di carica micca solu à Çanakkale, ma ancu per ghjunghje à l'Egeu è u Mediterraniu Occidentale via Çanakkale. Assicureremu chì u muvimentu di carichi, u trasportu è i viaghji in l'esportazioni da tutte queste regioni vanu in Europa è Istanbul ininterrottamente via Çanakkale. A nostra felicità è orgogliu hè chì simu capaci di vede è inspeccionà un prughjettu di classa mundiale in situ, cù u so travagliu veramente iniziatu oghje, è spergu chì vive cun voi in un ambiente induve andemu cunfidenza in u futuru ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*