U prughjettu di a Stazione di Söke hè una grande vittoria per u distrittu

U prughjettu di a Stazione Ferroviaria di Söke hè un grande guadagnu per u distrittu: u deputatu di l'AK Party Aydın Abdurrahman Öz, chì hè venutu à esaminà l'investimenti in Söke in situ, hà dichjaratu chì u prughjettu di a Stazione di Söke hè un grande guadagnu per u distrittu.
U travagliu cuntinueghja in u scopu di u Prughjettu di Landscaping Station in Söke. I travaglii di restaurazione di l'Edifizii in u Bacinu di a Stazione Ferroviaria continuanu. U diputatu Abdurrahman Öz, chì hà ricevutu infurmazioni da a cumpagnia di l'imprenditore è da i funzionari ferroviari chì anu realizatu i travaglii, era accumpagnatu da u presidente provinciale Ömer Özmen è u presidente di u distrittu Av. durante a so visita à a stazione di treni. Era accumpagnatu da Fatih Gürer è i so membri di u partitu.
U deputatu di u Partitu AK Aydın Abdurrahman Öz, in a so dichjarazione; "Prima di tuttu, vogliu ringrazià tutti l'impiegati ferroviari. Pensu chì stu prughjettu hè un grande guadagnu per Söke. Mentre chì e ferrovie sò state custruite in u tempu, sò state pianificate in i punti più vicinu à a cità. Cume e cità crescenu cù u tempu, i lochi induve e ferrovie eranu situate in tutta a Turchia diventenu u centru di a mo cità. Pensu chì u fattu chì i spazii verdi è i spazii di recreazione sò cunsiderati à questu puntu in u centru di a cità di Söke hè un'indicazione di quantu vicinu u guvernu di u Partitu AK è e nostre azzioni sò à e persone. Un museu di a cità è strutture suciali sò aghjuntu à Söke cun un investimentu tutale di 12 milioni di TL. "Possa esse bonu per u nostru Söke", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*