L'intervista di difesa di Haydarpaşa hè stata tenuta à a stazione di trenu storica.

À u Gar Storicu, l'entrevista di Defending Haydarpaşa hè stata fatta:Kadıköy L'ultimu ghjornu di l'8e Ghjorni di u Libru urganizati da a Municipalità di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, hè stata fatta una entrevista per Difende Haydarpaşa. parlà à l'entrevista Kadıköy U sindaco Aykurt Nuhoğlu hà dettu: "Cercanu constantemente di vende u nostru passatu cun prughjetti di prufittu. "Pudemu prevene questi solu creendu pressione publica", disse.
Kadıköy L'ultimu ghjornu di l'8e Ghjorni di u Libru urganizati da a Municipalità in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, hè stata tenuta a discussione "A difesa di Haydarpaşa". À l'entrevista Kadıköy U sindaco Aykurt Nuhoğlu, l'ex Segretariu Generale di l'Unione di Trasporti Uniti Hasan Bektaş è u presidente di a Càmera di l'Architecti Eyüp Muhcu anu assistitu cum'è oratori. Hasan Bektaş hà fattu u primu discorsu in l'entrevista, chì hà attiratu un grande interessu da i lettori chì venenu à i ghjorni di u libru.
"POPPI IMPIEGATI RESTANU SIMPUGATI"
Parlendu di e caratteristiche storichi di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, Bektaş hà dettu: "Haydarpaşa hè un locu visitatu da ogni persona chì vene da l'Anatolia. Un locu vicinu à u mare à l'entrata di Istanbul. "Per quessa, sta situazione suscita l'appetite per u prufittu", disse. Esprimendu chì sò stati contru à a trasformazione di a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è di i so circondi in un cantiere da u principiu, Bektaş hà dettu: "Noi, cum'è Haydarpaşa Solidarity, avemu luttatu per mantene stu locu cum'è stazione in termini di memoria suciale. I treni di linea principale ùn sò micca venuti à Haydarpaşa per 1559 ghjorni. Milioni di passageri sò stati vittime. Parechji impiegati sò diventati disoccupati. Ma continueremu a nostra lotta. Faremu ogni sforzu per assicurà chì Haydarpaşa hè utilizatu per u trasportu. Per urganizà ghjorni di libru è riunite i citadini sensibili in a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa Kadıköy "Ringraziu u sindaco Aykurt Nuhoğlu", disse.
"5 MILIONI DI PASSAGGERI ÙN POSSONO BENEFICIÀ DA U TRANSPORTE PER L'ULTIMI 200 ANNI"
Eyüp Muhcu, chì hà parlatu dopu à Hasan Bektaş, hà dichjaratu chì a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u so circondu sò in periculu, cum'è l'altri spazii publichi chì sò previsti per esse aperti per a custruzzione in Istanbul, è hà dichjaratu chì i ghjorni di u libru sò un avvenimentu assai impurtante contr'à l'attacchi culturali. Dicendu chì l'impurtanza di i beni culturali utilizati cum'è i posti di travagliu ùn era micca realizatu, Muhcu hà dichjaratu chì dopu à l'azzioni di Haydarpaşa Solidarity, assai persone anu cunuscenza di l'impurtanza storica di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. A Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè un puntu di riferimentu sia di Istanbul sia KadıköyDicendu chì hè assai impurtante per a memoria suciale di , Muhcu hà dettu, "Haydarpaşa descrive l'architettura di u periodu in modu assai efficace. Hè ancu assai impurtante per u trasportu di Istanbul. "Tuttavia, 5 milioni di passageri ùn anu micca pussutu prufittà di u trasportu per l'ultimi 200 anni", disse.
Esprimendu chì a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa deve esse usata di novu per u trasportu, Muhcu hà dumandatu à i citadini chì anu participatu à l'intervista per esse sensibili per a prutezzione di Haydarpaşa.
Parlendu dopu à Eyüp Muhcu Kadıköy U sindaco Aykurt Nuhoğlu hà dichjaratu chì tutti i terreni publichi in Istanbul sò stati messi in vendita è chì a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè stata ancu pruvata à esse privatizzata.
"Cercavanu di distrughje u nostru passatu"
Sottulineendu chì tutti anu una memoria in a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa, Nuhoğlu hà dettu: "Haydarpaşa hè u nostru passatu. Stanu constantemente à pruvà à vende è distrughjenu u nostru passatu venendu cù prughjetti di prufittu. "Pudemu impediscenu solu questi creendu pressione publica".
Dichjarà chì a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa è u so circondu sò stati pruvati à esse apertu per prufittu, ma questu hè statu fermatu per via di a pressione publica, Nuhoğlu hà dettu: "Avemu urganizatu i ghjorni di u libru per dimustrà chì Haydarpaşa hè un spaziu publicu è per assicurà chì i nostri citadini chì sò Passendu ghjorni difficili pò respira facilmente è esse felice per cinque ghjorni ". Dichjarà chì crede chì i treni parteranu di novu da Haydarpaşa, Nuhoğlu hà dichjaratu chì l'urganizazione di i Ghjorni di u Libru hè stata fatta interamente da l'impiegati di a municipalità è hà dettu u seguente. "I nostri impiegati anu fattu i manifesti, i disinni è ancu i ponti. Se vulete, u publicu pò urganizà l'urganisazioni necessarii. "Semu contru à a privatizazione in u settore publicu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*