I cummercianti di Tram portanu à u fallimentu

I Tram Shops portanu à a fallimentu: A custruzzione di tram in custruzzione porta i cummercianti di Yahya Kaptan Mahallesi in fallimentu. In più di l'opere senza fine, l'incapacità di apre e strade in i zoni cumpletati attira reazzione da i cummercianti.
U travagliu di a linea di tram Yahyakaptan pianificata da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli da Sekapark à Bus Station hà iniziatu u 6 di dicembre. In u scopu di sti travaglii, i cummercianti di a regione, chì e strade di i so posti di travagliu eranu chjusi à u trafficu, sò ghjunti à l'orlu di a bancarotta. I cummercianti aspettanu almenu i lochi induve i rails sò posti è u cimentu hè stallatu per esse apertu à u trafficu u più prestu pussibule. I cummercianti Yahya Kaptan Adil Kaya, Fevzi Gündoğan, Emin İnan, Hatice Gündoğdu, Burhan Akfındık, Ahmet Sarıoğlu si sò riuniti è anu fattu dichjarazioni.

LOCALI CONCRETE APERTI
Parlendu in nome di i cummercianti Yahyakaptan, l'agente immubiliare Burhan Akfındık hà dettu: "Noi, cum'è i cummercianti di a regione, vulemu chì a strada da Arasta Park à questu latu, induve u cimentu hè stallatu, sia aperta. I residenti ùn ponu micca entre è lascià facilmente e so case. Arrivemu à u nostru locu di travagliu superendu mille è un ostaculi. U travagliu principia u 6 dicembre. Soffremu da quellu ghjornu à oghje. U cliente ùn vene micca, ùn pò micca vene. Si dice chì finisce u 31 di dicembre. Avemu finitu prima chì stu travagliu hè fattu. Almenu, duveranu apre e rùbbriche cù rails caduti è cimentu à u trafficu, in modu chì serà una salvezza per noi.

COSTRUISCONI, LAVANU
Apuntendu i sbagli fatti, Akfındık hà dettu: "Da u 2 di marzu, sta zona duvia esse aperta à u trafficu. I rails sò stati posti, i chjassi sò stati tracciati intornu, pensemu chì seranu aperti, dicenu chì hè statu un sbagliu, si lavanu di novu, ricomincianu à custruisce. L'electricità hè tagliata, l'acqua hè tagliata, u gasu naturale splode. L'incompetenza hè custruita annantu à l'incompetenza. Chjamemu l'autorità; aiuta i cummercianti. Sò passati 7 mesi, l'omi anu finitu u ponte in questu tempu, u nostru populu ùn pudia apre a strada ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*