Missaghju da u Direttore Generale IETT Arif Emece

Messaghju da u Direttore Generale IETT Arif Emecen: Rimodellamu è sviluppemu a visione di IETT per furnisce un serviziu di trasportu publicu più efficace à i Istanbuliti.
Cari Istanbuliti,
A nostra avventura si face nant’à a « strada »... Da u principiu di a strada, andemu avanti fendu un scopu novu à ogni tappa. Avemu a nostra velocità è u putere da a dimensione di i nostri scopi. IETT hè una istituzione chì hà sappiutu superà i so scopi cambiendu è migliurendu in u tempu dapoi u 1871. IETT, chì hà ottenutu assai successi à u livellu naziunale è internaziunale, hè diventatu un cumpagnu cù a ghjente di Istanbul in questa avventura stradale.
IETT, chì hè ghjuntu à questu ghjornu per prutege i so valori, hè diventatu istituziunalizatu cù a cuscenza di a so missione è hà vistu a ricumpensa di ogni passu chì hà fattu in i visi sorridenti di a ghjente di Istanbul. A nostra missione è a visione si centra in a satisfaczione di i passageri. È custruemu tutti i nostri servizii intornu à questa satisfaczione.
A cumunicazione qualificata è precisa chì avemu stabilitu cù i nostri impiegati è a ghjente di Istanbul hà ghjucatu un rolu maiò in fà di IETT una marca. Cerchemu di furnisce u serviziu di a più alta qualità apprufittannu di tutte e benedizioni di a cumunicazione unu à unu è veloce cù a tecnulugia di sviluppu. Sta cumunicazione hà aghjustatu valori pusitivi à l'imaghjini di IETT ghjornu per ghjornu, chì li permettenu di diventà una istituzione di prima classe. Stu momentu di successu hè u risultatu di e sensibilità basiche è a visione chì vive in IETT. Ci vole à sapè chì l'istituzioni senza ànima ùn pò micca ottene stu successu. A storia di IETT hè stata alimentata da u spiritu di a cità di fata di Istanbul è hà aghjustatu u spiritu à sta cità cù storie di persone è strade.
Ogni ghjornu, millaie di persone nantu à u trasportu publicu recullanu storie di e so sperienze, divertenti è tristi, ma cù ogni dettagliu di a vita. Mentre a vita scorri cù i so aspetti pusitivi è negativi, cunsideremu u nostru duvere di riempie u tempu passatu in i veiculi IETT è si ferma cù bellezza. Amassi u trasportu publicu hè in relazione cù u fattu chì rende a vita più faciule. Travagliemu per questu in ogni tappa, da e nostre carte di viaghju à u nostru numeru crescente di viaghji, da viaghji còmode à creà una squadra qualificata.
Basatu nantu à questu, pudemu dì chì IETT ùn significa micca solu trasportu publicu. Hè una istituzione ben stabilita chì mantene a so storia viva, a so nostalgia hè incisa in i ricordi, è custituisce una di e basi di a vita inseme in Istanbul. Hà vultatu a so faccia à u futuru cù a cunniscenza chì hà guadagnatu da a so storia. E nostre strategie sò state create in cunfurmità cù i bisogni di l'età è cù u nostru futuru in mente.
Fighjemu à l'orizzonte cù prughjetti è idee novi per prutege è sviluppà u patrimoniu IETT inseme cù i mo culleghi. Stu duvere, chì hè un valore chì pò esse cuncessu à pochissime persone, ci rammenta ogni ghjornu quantu impurtanti sò e nostre rispunsabilità.
Se amemu a nostra cità, l'avemu propiu. Se l'abbracciamu, cumpiendu e nostre responsabilità. Offre i mo rispetti cù a speranza di truvà una nova ragione per amà Istanbul ogni ghjornu è aumentendu sti motivi per voi.
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*