Indagine di vagone separata per e donne in u metro da Gökçek

Indagine di vagone separata per e donne in u metro da Gökçek: u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà signalatu chì l'applicazione di "vagone specificu per e donne" implementata in u metro di Tokyo puderia ancu esse applicata in a capitale è hà iniziatu un sondaghju. In Twitter: "Avemu da pruvà carri separati per e donne in Ankara?" I missaghji di supportu è di critica si stendenu per Gökçek.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà lanciatu un sondaghju nantu à u so contu Twitter ufficiale.
Indicà u prughjettu di u vagone "solu per e donne" implementatu in a capitale di u Giappone Tokyo, Gökçek hà dumandatu à l'utilizatori di Twitter se una applicazione simile puderia esse implementata in Ankara. Gökçek hà spartu prima u video di l'applicazione in Giappone è dopu hà dettu: "Chì ne pensate? "Avemu da pruvà vagoni separati per e donne in Ankara Metro?" Hà fattu a quistione cum'è una indagine à duie scelte.

Parechje persone si sò unite in pocu tempu
L'indagine, chì durà 24 ore, dumanda se u mudellu in Tokyo deve esse pruvatu per u metro d'Ankara. Parechji seguitori anu participatu à l'indagine in pochi minuti.
L'applicazione chì Gökçek hà dimustratu cum'è un esempiu di un vagone separatu
In u scopu di u sistema utilizatu in a capitale di u Giappone Tokyo dapoi u 2009, e donne preferanu i vagoni privati ​​​​per evità di esse molestate in i treni, soprattuttu durante l'ore di punta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*