Picculi pulizie di trafficu à u travagliu in Ankara

picculi pulizzeri di trafficu à u travagliu in Ankara
picculi pulizzeri di trafficu à u travagliu in Ankara

U 24 di lugliu, i membri di l'Assemblea di i zitelli di a municipalità metropolitana di Ankara anu realizatu un'ispezione inseme cù a polizia di u trafficu in a Piazza Naziunale di a Voluntà di a Crescente Rossa.

L'ispezioni di trafficu realizate da l'Assemblea di i zitelli dapoi u 12esimu mandatu sò state realizate in cuuperazione cù a Direzzione di l'Inspeczione di u Traffico di u Dipartimentu di Pulizia di Ankara. Durante l'ispezioni realizate per attirà l'attenzione à e regule di trafficu è per sensibilizà nantu à e regule di trafficu, i zitelli da 7 à 70 anu datu infurmazioni nantu à e regule di trafficu.

"TI FIRMI, A VITA NON SI FARE"

Picculi pulizzeri inspeccionendu Kızılay cù i so cappelli è uniformi;

"Tu ferma, ùn lasciate micca chì a vita ferma",

"Fate nutatu cù a vostra attenzione, micca a vostra velocità",

"A priorità hè a vostra vita, a priorità hè l'emettitore",

"A cultura di u trafficu si sviluppa cun rispettu, micca liggi",

"Semu tutti inseme nantu à sta strada",

Anu fattu ricordi impurtanti à i so anziani è à i so cumpagni cù u so missaghju "U fundamentu solidu chì mantene l'edificiu vivu, u cinturione di sicurezza chì mantene u cunduttore vivu".

Dopu à a furmazione di trafficu ch'elli anu ricevutu, i picculi pulizzeri chì cuntrullavanu i passaghji di pedoni cù e so carte di Traffic Detectives anu dumandatu à i pedoni è à i cunduttori dumande nantu à e regule basiche di u trafficu, è anu datu diversi rigali à quelli chì anu rispostu bè.

QUANTU A SAPEMU DI RUGLE DI TRAFFIC ?

I membri di u Cunsigliu di i zitelli, chì anu dettu chì u scopu di l'ispezioni di u trafficu hè di sensibilizà in generale nantu à e regule di trafficu, anu ancu sottolineatu chì queste ispezioni sò notevuli.

Rana Yumruçalı, 24 anni, unu di i membri di u 13esimu mandatu di l'Assemblea di i zitelli, hà dettu: "U scopu di l'ispezioni di u trafficu hè di sensibilizà i cunduttori, i pedoni è i passageri. Facemu dumande, facemu rigali s'ellu sanu. Se ci sò cuntrolli di trafficu cum'è noi, attirà l'attenzione di e persone. Ellu dà un esempiu in a nostra sucetà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*