U terzu aeroportu volò u pruduttore domesticu

U terzu aeroportu hà volatu u fabricatore domesticu: a nova custruzzione di l'aeroportu di Istanbul cuntinueghja à piena velocità. A tarifa di a località in u Terzu Aeroportu hà aumentatu à 3 per centu. In ogni tappa di a custruzzione di l'aeroportu, a porta di u fabricatore domesticu hè battuta prima.
3% di u 80u Aeroportu di Istanbul serà custruitu cù risorse domestiche. In ogni tappa di a custruzzione di l'aeroportu, a porta di u fabricatore domesticu hè battuta prima.
Quasi tutti i prudutti di petra, di l'acciaio, di vetru è di legnu per esse utilizati in l'architettura di l'edificiu terminale di 1.3 milioni di metri quadrati sò furniti da u mercatu domesticu. Inoltre, tutti l'articuli di u travagliu fine, cum'è i prudutti di legnu, i banchetti, i manufatti di l'acciaio, l'azzaru di tetti è u vetru venenu da l'industria domestica.
IGA hà scontru cù più di 100 fornitori di pietra chì operanu in tutta a Turchia, ancu solu per i pavimenti.
Yusuf Akçayoğlu, CEO di Istanbul Grand Airport, hà dettu: "500 metri quadrati di petra seranu posti in terra, è avemu parlatu unu per unu per stu rivestimentu di granitu. Avemu avà cunsiderà dividendu tutte e zoni di u terminal secondu u materiale di granitu chì vene da una cità particulare. Cum'è Sivas, Giresun, Aksaray, Ağrı, Van, Afyon, Kırklareli, Nevşehir ... "è spiegò l'impurtanza chì attribuinu à a località.
Solu u sistema di bagaglii, u sistema di radar meteorologicu, i dispusitivi di raghji X, i tapis roulants è u soffiu di u novu aeroportu seranu furniti da "stranieri" per via di l'origine di u fabricatore.
A custruzzione di u terzu aeroportu di Istanbul hè fatta nantu à 3 milioni di metri quadrati. Attualmente, 76.5 per centu di a custruzzione di l'aeroportu hè stata finita. L'aeroportu hè previstu per esse operativu u 28 di ferraghju 26. À u novu aeroportu, 2018 destinazioni seranu volati. Darà impieghi à 350 mila persone. Ci saranu 210 decogli è sbarchi per ghjornu. 1500 milioni di passageri seranu servuti.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*