Yıldırım: Poseremu rails in Istanbul duie volte più di Londra

Binali Yıldırım hà dettu chì da u 2023, custruiscenu un sistema ferroviariu in Istanbul duie volte più di Londra.
U primu ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Cù ciò chì hè previstu, Istanbul avarà mille chilometri di sistema ferroviariu in 2023. Sapete ciò chì significa questu? Hè più di duie volte più di u sistema ferroviariu di Londra ". disse.
Binali Yıldırım hà assistitu à u prugramma iftar di a Presidenza Provinciale AKP Istanbul. In più di u primu ministru Yıldırım, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul Kadir Topbaş, u presidente provinciale di Ak Party Istanbul Selim Temurci, u direttore generale di l'agenzia di stampa Doğan (DHA) Uğur Cebeci, u direttore generale di CNN Türk Erdoğan Aktaş hà assistitu à u prugramma iftar in Yenikapı.
Facendu un discorsu dopu à a cena rapida, u primu ministru Binali Yıldırım hà dettu: "Sò in turnu per trenta trè ghjorni. Duranti stu tempu, aghju andatu in ogni angulu di u paese, in particulare in l'Est è u Sudeste, è aghju avutu l'uppurtunità di chjamà cù i nostri citadini è avè una tavola iftar cun elli. Aghju vistu una volta di più chì a nazione turca hè una grande nazione, Turchia hè un grande paese. Perchè i nostri citadini chì campanu in u Sudeste sò decisi à ùn cascà mai in i trucchi di u terrurismu. Hà accettatu d'esse inseme cù u so statu è a nazione, in pena è gioia, è ùn hà micca esitatu in questu sensu. Avemu vistu assai bè ", disse.
Yıldırım hà dettu: "Cù ciò chì hè previstu, Istanbul avarà mille chilometri di sistema ferroviariu in 2023. Sapete ciò chì significa questu? Hè più di duie volte più di u sistema ferroviariu di Londra. Serà adattatu à Istanbul, serà ancu assai bonu per Istanbul ", disse.
U Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "Per 14 anni, avemu travagliatu è luttatu contr'à a tutela. Simu ghjunti à issi ghjorni sguassendu l'ostaculi davanti à noi unu à unu. Avemu fattu assai, ma ùn avemu micca finitu. Avà ci hè solu un modu per fà a fiducia è a stabilità permanente in Turchia, u sistema presidenziale è a nova custituzione. Avemu custruitu e strade, avemu custruitu i ponti, avemu custruitu e strade per i cori, spergu chì apremu a strada per a presidenza di Turchia inseme cù a nostra nazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*