Ùn ci hè micca putere annantu à a vuluntà naziunale

Ùn ci hè micca un putere sopra à a vuluntà naziunale: L'audace tentativu di colpu contru u nostru presidente, u primu ministru è u guvernu, chì sò in carica cù a vulintà di a nazione, hè accumpagnatu da i membri di e forze armate turche, u nostru dipartimentu di pulizzia, è tutti l'altri istituzioni è urganisazione, chì sò impegni in tuttu u statu di dirittu è a demucrazia, soprattuttu a lotta di l'autodifesa di a nostra nazione hè stata impedita da una attitudine determinata.
Ùn pudianu ghjunghje i so scopi in u tentativu di colpu di colpu lanciatu da alcuni suldati di l'Organizazione Terrorista FETO nidificata in e nostre Forze Armate Turche. Era impussibile per elli à ghjunghje i so scopi scuri di fronte à una nazione cusì putente è interconnessa. Ùn avemu mai ricunnisciutu nisun putere sopra à a vulintà naziunale, è ùn a ricunnosceremu micca da avà.
Quelli chì anu tentatu u colpu attaccatu direttamente à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, induve a vuluntà di a nazione si manifesta, cù parechje di e nostre istituzioni è urganisazioni, cù i so attacchi vili per eliminà a vulintà di a nazione è rimpiazzà cù elli stessi. Duranti questi attacchi, avemu martiri chì sacrificanu a so vita per u so paese è i citadini chì sò stati feriti. Chì Diu hà pietà di i nostri martiri, offre e mo condolenze à e so famiglie è à a nazione turca. Vogliu una pronta ricuperazione à i nostri citadini feriti.
U nostru paese torna rapidamente à a normale è quelli chì s'impegnanu in questu tentativu disgraziatu seranu senza dubbitu puniti in u modu più severu. A nostra nazione brava, chì si precipitò à e piazze da u principiu di l'avvenimenti à a dumanda di u nostru cumandante in capu, capu di a Republica, è presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, è marchjò cù a bughjura contr'à i furfanti chì si vultonu. l'armi di a nazione contr'à a so nazione, hà dimustratu una volta di più ciò chì hè una grande nazione.
À a nostra amata nazione chì ùn hà micca lasciatu e piazze per prutege a demucrazia è prutegge a vuluntà naziunale, à i nostri partiti pulitichi chì stavanu da a demucrazia è u nostru guvernu, à i parlamentari di u Partitu AK, CHP è MHP chì anu guardatu a demucrazia in a Gran Assemblea Naziunale di Turchia. tutta a notte, à quelli chì anu subitu subitu è ​​pruvatu un colpu da u principiu di l'incidentu Vulemu ringrazià i nostri Prosecutori, chì anu emessu subitu un mandatu d'arrestu è di detenzione contr'à noi, u nostru Dipartimentu di Pulizzia, i nostri urganisazioni media chì cuntinueghjanu. i so broadcasts malgradu ogni tipu di cundizioni avversi, è i nostri suldati onorevoli, da u più altu à u più bassu livelli di i nostri Forzi Armati Turchi, chì lotta contru à i scoundrels chì significanu a so nazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*