U 15 di lugliu hà ancu fattu un colpu à u settore di u trasportu

U 15 di lugliu hà ancu fattu un colpu à u settore di u trasportu: u tentativu di colpu di FETO u 15 di lugliu hà ancu fattu un colpu à u settore di u trasportu, chì hè statu mobilizatu cù a festa di Ramadan di 9 ghjorni. Dopu à a decisione di u guvernu, parechji impiegati publichi negozianu cù cumpagnie di viaghju per annullà è rimborsà i so biglietti perchè e so foglie sò state annullate. Sottulineendu chì 3 in ogni 1 biglietti hè annullatu, u Direttore Generale di Bietall, Yaşar Çelik, hà dettu: "A riceve una tale dumanda da l'impiegati di a cumpagnia privata hà aumentatu i tassi di annullamentu è rimborsu à u 35 per centu".
Türkiye hà campatu unu di i ghjorni più difficiuli in a storia di a Republica u venneri 15 di lugliu. U tentativu di colpu realizatu da FETO / PDY ùn hà micca rializatu u so scopu, ma u settore turisticu, in particulare u settore di u trasportu, hè statu assai affettatu da sta situazione. Quandu i vacanze publiche sò annullate, quelli in vacanze cambianu i so biglietti senza penalità, mentre chì l'impiegati chì anu piani di vacanze applicanu à e cumpagnie per annullà i biglietti chì anu compru. A situazione ùn hè micca sfarente per l'impiegati di a cumpagnia privata è i turisti straneri. Turisti di parechji paesi, in particulare l'Inghilterra, l'America è l'Iran vicinu, anu sospesu i so viaghji in Türkiye.
Ci hè una diminuzione di più di 50 per centu in i viaghji turistici domestici
Yaşar Çelik, CEO di Biletall.com, chì vende biglietti d'autobus è aerei in linea, hà dettu: "U fallimentu di u tentativu di colpu per ghjunghje u so scopu hè statu un sviluppu impurtante per u nostru paese. Cum'è a famiglia di Biletall, avemu sempre per a Republica è a Democrazia contr'à i colpi di statu. Duvemu grazia à u nostru populu, grazia à a so vulintà, pudemu cuntinuà a nostra vita induve l'avemu lasciatu oghje. "dissi. Çelik hà fattu dichjarazioni impressiunanti nantu à a stagnazione in u settore di u trasportu dopu à u tentativu di colpu; "Avemu ricevutu parechje richieste di rimborsu da l'impiegati di u settore publicu è privatu è civili. I rimborsi, chì normalmente varianu trà 5 è 10 per centu, subitu aumentanu à 35 per centu. Cancellemu i biglietti di l'impiegati publichi chì sparte i so documenti di persunale senza interruzzione. Avemu vistu chì u tentativu di colpu hà causatu una diminuzione di più di 50 per centu in i viaghji di u turismu domesticu è dannu seriamente u settore. Ci hè una diminuzione di circa 70 per centu in u numeru di turisti chì venenu in u nostru paese. "Alcuni paesi europei è e compagnie aeree iraniane anu annullatu i so voli in Turchia". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*