Sò andati in trenu per oppunì à i putchisti a notte di u 15 di lugliu

Carte de l'itinéraire et des arrêts du train régional d'Ankara Sincan Polatli
Carte de l'itinéraire et des arrêts du train régional d'Ankara Sincan Polatli

A notte di u 15 di lugliu, si n'andò in trenu per contru à i colp plotters: Migliaia di persone si sò riuniti in Sincan in a notte di u tentativu di colpu di u 15 di lugliu, è ghjunsenu à u centru di Ankara cù u trenu di trasportu nantu à a linea di trenu d'alta veloce. , accumpagnatu da salawat.

I sviluppi in Xinjiang in a notte di u tentativu di colpu di lugliu di u 15 sò stati catturati in camera. L'imaghjini interessanti chì emergenu da e camere di securità è l'imaghjini pigliati da i citadini ci anu ricurdatu di a frasa "Crazy Turks" utilizata da u presidente Erdogan per a nazione turca chì resiste à u colpu.

Migliaia di persone si sò riunite in piazza Xinjiang a notte di u colpu. Dopu à e negoziazioni trà a Direzzione Generale di TCDD è a Municipalità di Sincan, un totale di 6 treni cù 6 vagoni sò stati posti nantu à a linea di treni à alta velocità, postu chì ùn ci hè micca una linea suburbana in Sincan. Dopu à l'annunzii fatti in a piazza Sincan, a ghjente di u Xinjiang s'hè affollata à a stazione di treni per andà in fronte à u Complex Presidenziale, u Staff General è u Dipartimentu di Pulizia di Ankara per oppunà à i colpi di statu. Migliaia di persone anu pigliatu l'azzione per ghjunghje à u centru di Ankara in treni. I lumi di i treni, chì eranu pieni finu à u bordu, sò stati spenti per ùn esse micca colpi da F-16 è elicotteri. I citadini, chì anu partitu per ghjunghje à u centru di Ankara in u bughju, cantavanu salawat è cantanu "Recep Tayyip Erdogan" da l'altru. E donne in u trenu pricavanu per a patria lighjendu u Qur'an chì anu purtatu cun elli.

I citadini chì sò sbarcati da i treni chì ghjunghjenu à Ankara cumpetenu trà l'altri è corse davanti à u Complex Presidenziale, u Staff Generale è a Pulizia di Ankara.

L'imaghjini pigliati da e camere di sicurezza è i telefunini mobili di i citadini anu toccu l'audienza. Mentre u Xinjiang hà datu 12 martiri in a notte di u colpu, hè statu amparatu chì unu di i martiri era unu di quelli chì andavanu à u centru di Ankara in trenu.
E voci di "Ya Allah Bismillah Allahu Akbar" risonanu à l'entrata di u Dipartimentu di Pulizia di Ankara, induve i citadini si sò affundati in e strade pigliendu e so bandiere per prutege a so demucrazia, rinvivendu u spiritu di Çanakkale.

Hè statu vistu chì millaie di citadini, ghjovani è vechji, omi è donne, sò intruti senza paura in u Dipartimentu di Pulizia di Ankara per ripiglià i traditori. Cinque tanki, chì sò intruti in u Dipartimentu di a Pulizzia, cuminciaru à esse pigghiati unu à unu da i citadini chì affluenu in a regione, disprezzendu a so vita per patriotismu. I traditori in i tanki, invece, anu pruvatu à salvà si cunducendu i tanki avanti è avanti, sfracicà i veiculi, circannu di caccià i citadini chì si sò arrampicati nantu à elli cù e maneuvre ch'elli facianu, è vissutu a so ultima lotta. In u filmatu, hè ancu vistu chì ci sò stati scontri di corta durazione cù u sonu di u focu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*