Soluzione domestica per a sicurità ferroviaria

Soluzione domestica per a sicurità ferroviaria: l'ingegneri turchi anu sviluppatu un novu sistema chì rileva rotture è crepe nantu à a ferrovia remotamente, per via di vibrazioni, è hà registratu a so invenzione cù una patente. U sistema, chì hè previstu per esse sviluppatu in cuuperazione cù ASELSAN, hà attiratu interessu da l'India, l'Australia è u Giappone.
I sistemi ferroviari in u mondu diventanu più impurtanti ghjornu per ghjornu perchè sò veloci, ecunomichi, ecologichi, sicuri è muderni. L'impurtanza di i sistemi ferroviari vene da u fattu chì furnisce un trasportu publicu d'alta sicurezza. A mantenimentu di sta funzione richiede di assicurà a sicurezza di a linea per mezu di mantenimentu regulare. E misurazioni di deformazione è a rilevazione di rotture è cracke nantu à a ferrovia anu un postu impurtante trà u mantenimentu.
Attualmente, u metudu di rilevazione di rotture ferroviarie più cunnisciutu è utilizatu in u mondu hè i circuiti ferroviari chì travaglianu nantu à u principiu di a continuità elettrica nantu à a ferrovia. Tuttavia, postu chì a ferrovia hè ancu usata cum'è una linea attuale di ritornu, stu metudu pò causà gravi errori perceptivi.
Inoltre, altri metudi, cumpresu l'ufficiale di cuntrollu di a strada chì cuntrolla u ferru passu à passu visualmente o cù l'aiutu di strumenti di misurazione di a manu di basa, anu svantaghji cum'è ùn furnisce micca risultati sicuri, difficultà / limitazione di usu, o costu altu.
Enekom, chì cuntinueghja i so studii di R&D in METU Teknokent, hà sviluppatu un "Sistema chì rileva rotture è crepe di Ferrovia per un Metudu di Riflessione Remota" per risponde à i bisogni in questu campu è pruduce una soluzione lucale.
U sistema travaglia nantu à u principiu di detectà a vibrazione creata à una certa freccia nantu à a ferrovia da 2 punti, unu di i quali hè distante.
In u sistema, chì travaglia interamente elettromeccanica nantu à a ferrovia, a vibrazione hè injectata in a ferrovia da un latu è stu signalu di vibrazione hè lettu simultaneamente da un altru puntu. A diffarenza trà i livelli di segnali di vibrazione purtati trà dui punti da u rail solidu è u rail chì hè rottu o hà un certu livellu di cracke, è u segnu chì riflette da l'area difettu è torna, hè rilevatu è processatu da l'elettronica di rilevazione sensitiva. di u sistema, è u risultatu hè purtatu à u centru di cuntrollu attraversu a linea di cumunicazione in fibra ottica.
A misurazione remota pò esse fatta à intervalli di tempu desiderati nantu à a linea, chì hè dotata di applicazione di vibrazione è moduli di rilevazione installati ogni 2 chilometri.
In u sistema uriginale, chì i testi di u rendiment di u sistema di primu livellu sò stati cumpletati cù successu nantu à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Konya, pò detectà in modu sicuru s'ellu ci sò rotture o crepe in i rails è sta informazione hè trasmessa à u cuntrollu. centru via un sistema di cumunicazione basatu in fibra ottica.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*