Antalya 3rd Stage Rail System Autorizatu

Antalya 3rd Stage Rail System Autorizatu: In u cunsigliu regulare di continuazione di a Municipalità Metropolitana di Antalya in lugliu, l'autorità necessaria hè stata data à u sindaco per finanzià u sistema ferroviariu 3rd Stage è per mantene e negoziazioni necessarie.
Antalya Metropolitan Municipality Lugliu Assemblea Ordinaria di Continuazione convocata à a Sala di Reunione di a Direzzione Generale di Antalya Water and Waste Water Administration (ASAT), sottu a presidenza di u Sindaco Metropolitanu Menderes Türel, per discutiri 61 punti. U tentativu di colpu, chì era destinatu à esse realizatu in a sera di u 15 di lugliu in u parlamentu, hè statu cundannatu da i partiti pulitichi cù un gruppu in u parlamentu publicendu una dichjarazione cumuna. Per d 'altra banda, a bandiera turca hè stata mostrata nantu à i schermi d'infurmazioni in l'assemblea, è a bandiera turca hè stata mostrata in a sala di l'assemblea. L'Innu Naziunale hè statu cantatu cù un mumentu di silenziu per i suldati, i pulizzeri è i citadini chì sò stati martirizzati durante u tentativu di colpu.
Per d 'altra banda, in u parlamentu, hè statu accettatu da a maiurità di i voti per autorizà a Municipalità Metropolitana di Antalya à fà negoziazioni è eseguisce l'opere è e prucedure necessarie per furnisce u finanziamentu per u prughjettu di u sistema ferroviariu 3rd Stage è l'infrastruttura di trasfurmazioni urbane. investimenti. Cum'è una tappa, u sistema ferroviariu parterà da Varsak è cuntinueghja da Sakarya Boulevard è anderà à l'autostazione. Quì, a linea serà cunnessa à a linea esistente Fatih-Meydan. Inoltre, a linea passerà da Dumlupınar Boulevard da a stazione di l'autobus è ghjunghjerà à a Facultà di Medicina è à l'Università Akdeniz. A linea chì entrerà in Meltem da a porta d'entrata di l'Università Akdeniz finisce in l'Hospital di Formazione è Ricerca di Antalya. Quì, serà cumminatu cù u tram Nostalgia, chì dopu serà allargatu à l'Hospital di Formazione è Ricerca di Antalya.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*