Descrizzione di u Prughjettu Ferroviaria Baku-Kars-Tbilisi da u Ministru Arslan

Dichjarazione di u Ministru Arslan nantu à u Prughjettu Ferroviario Baku-Kars-Tbilisi: U Ministru Arslan, in a so dichjarazione prima di a so riunione cù u Ministru di l'Amministrazione Ferroviaria Azerbaijana Cavid Gurbanov è a so delegazione accumpagnata, hà dichjaratu chì u so scopu hè di implementà u Baku-Kars-Tbilisi. Prughjettu Ferroviaria, chì hè realizatu cumuna da Azerbaijan, Georgia è Turchia, hà dichjaratu ch'ellu deve esse cumpletu è messu in serviziu à a fine di l'annu.
U Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "In cunsiderà u periodu di operazione tutale di u Ponte Osmangazi, l'interessu publicu generale hè impurtante".
In a so dichjarazione prima di a so riunione cù u Ministru di l'Amministrazione Ferroviaria azerbaigiana Cavid Gurbanov è a so delegazione chì l'accompagna, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì u so scopu hè di cumpletà è mette in serviziu u Prughjettu Ferroviario Baku-Kars-Tbilisi, chì hè realizatu inseme da Azerbaijan, Georgia è Turchia, à a fine di l'annu.
Apuntendu l'impurtanza di u prugettu in quistione per u settore di u trasportu, Arslan hà dichjaratu chì u prughjettu di Marmaray, chì farà a strada di a seta di ferru ininterrotta, assicurarà u muvimentu di materie prime è prudutti finiti da l'Asia Centrale à l'Europa.
Arslan hà nutatu chì, cum'è u Ministeru, ùn sò micca solu interessatu à a custruzzione di u prugettu, ma in u futuru, sò travagliendu inseme cù altri paesi nantu à cumu utilizà a facilità più efficacemente.
Enfatizendu chì u prugettu migliurà e relazioni umane è suciali, è ancu e relazioni cummerciale di Turchia è Azerbaijan, chì sò "dui stati, una nazione", Arslan hà cuntinuatu cusì:
"Avemu predichendu chì, una volta chì u prugettu hè messu in opera cù una locomotiva diesel, 3 milioni di tunnillati seranu ghjunti inizialmente, è 6,5 milioni di tunnellate, 17 milioni di tunnellate è cifre assai più elevate seranu ghjunghje in pocu tempu. U muvimentu di sta carica attraversu Turchia è u so trasfurmazioni separati in ogni puntu hè assai impurtante per a regione è i dui paesi. "Per esempiu, avemu previstu un centru logisticu in Kars, u so travagliu cuntinueghja".
U Ministru di l'Amministrazione Ferroviaria di l'Azerbaijan Gurbanov hà felicitatu u Primu Ministru Binali Yıldırım è u Ministru Arslan per i so novi funzioni è hà dettu: "Pregu per l'aiutu di Diu in u travagliu chì farete per a patria, a terra è a Turchia. U prugettu ci unisce à a surella Türkiye. "Hè assai impurtante per noi di unisce cù Turchia, chì hà una radica, una ligna, una lingua è una religione". disse.
"Hè bisognu di cunnosce u spiritu di u travagliu è di criticà ghjustu"
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, Arslan, annantu à una quistione in quantu à e discussioni nantu à a guaranzia di u passaghju di u veiculu nantu à u Ponte Osmangazi, hà dettu chì u mudellu Build-Operate-Transfer (BOT) hè statu implementatu cù successu in Turchia per anni, è chì u mudellu BOT in Turchia era ancu insignatu cum'è un cursu di dutturatu à l'Università di Harvard.
Enfatizendu chì una garanzia hè furnita in ogni prughjettu BOT, Arslan hà dettu:
"Pudemu i nostri prughjetti in u mercatu, i cumerciemu, l'imprese incumbente venenu è diventanu offerenti. Se u vostru prughjettu ùn hè micca ecunomicu, s'ellu ùn hè micca fattibile, s'ellu ùn hè micca accettatu in un ambiente induve ci hè una crisa ecunomica in u mondu, ùn pudete micca fà questi prughjetti. U scopu hè di fà sti investimenti inseme cù u settore privatu senza spende risorse pubbliche. Da u mumentu chì l'investimentu principia, hè u vostru, micca a cumpagnia privata. A cumpagnia privata custruisce solu cum'è una sucietà autorizata è poi l'opera.
Avemu fattu questu in l'aeroporti ancu. Hè vinutu ancu di tantu in tantu per qualchi esempi. U statu paga soldi perchè hè garantitu, ma finu à avà hà ricevutu 10 volte quant'è u surplus di guaranzia da l'altri BOT chì hà fattu. Dopu chì a sucetà incumbent hè scaduta, l'avemu affittatu per u funziunamentu è hà guadagnatu rivenuti chì righjunghjenu miliardi di dollari. U Ponte Osmangazi è l'autostrada di 384 chilometri à Izmir sò ancu in u stessu scopu. "In fine, appartene à u statu, appartene à u statu, è guadagneremu un ingressu seriu quandu affittemu u so funziunamentu".
Arslan hà rimarcatu chì a guaranzia hè un must per u prugettu per esse finanziabile, è hà dettu chì u ponte è l'autostrada sò custituiti da 4 tappe è ogni tappa hà una guaranzia di passaghju separata.
Arslan hà dichjaratu chì i calculi sò stati fatti solu nantu à un certu segmentu in i media, senza piglià in cunsiderà altre tappe, è hà dettu: "Hè bisognu di cunnosce u spiritu di a materia è di criticà bè. A guaranzia media di ogni ghjornu per a sezione trà Gebze è Orhangazi, chì include u Ponte Osmangazi, hè di 40 mila veiculi. "Hè calculatu annantu à una basa annuale, a media di l'eccessu è di i ghjorni di carenza hè presa, è a diferenza hè pagata". disse.
Arslan hà rimarcatu chì l'interessu publicu generale hè impurtante in cunsiderà u periodu tutale di u funziunamentu, è hà dichjaratu chì l'ecunumia è u valore aghjuntu chì serà creatu in tuttu u percorsu quandu u ponte è l'autostrada sò finiti tornanu cum'è servizii à tutti i citadini in Turchia.
Enfatizendu chì u carburante è u tempu risparmiatu attraversendu a baia in 4 minuti senza andà in giru à a baia significa salvà a ricchezza naziunale, Arslan hà dettu: "Per piacè, ùn cunsiderà micca a sezione di 58 chilometri chì hè attualmente in serviziu solu in u quadru strettu di a baia. rotta. Per noi, u valore aghjuntu tutale è u benefiziu per u nostru paese sò impurtanti ". hà fattu a so valutazione.
"Ùn hè micca ghjustu paragunà u prezzu cù i ponti in Istanbul"
In quantu à e discussioni nantu à i prezzi elevati, u Ministru Arslan hà ricurdatu chì l'offerta hè stata fatta quandu u tassu di scambiu di u dollaru era di 1,3 lira, è u tassu di scambiu attuale hè intornu à 2,90 lira, è cuntinueghja cusì:
"Ancu se a tarifa era prevista per esse 35 dollari, l'avemu ridutta à 25 dollari. U scopu hè di fà più transizioni, più attrattivi. Avemu riduciutu l'IVA nantu à i ponti da 18 per centu à 8 per centu. Sta diminuzione hè ancu in favore di i citadini. A cumpagnia incaricata deve infine trasfiriri stu VAT, ch'ella sia 8 per centu o 18 per centu, à u Tesoru. Ancu s'è a tarifa di 89 lira pò pari alta paragunata à l'altri lochi, un serviziu di questa dimensione valerà a pena per i citadini chì passanu. Ùn hè micca ghjustu paragunà u prezzu cù i ponti in Istanbul. Questu hè un ambiente cumpetitivu. "I nostri citadini metteranu u so cappellu davanti à elli è valuteranu quale hè più economicu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*