Descrizzione di a linea Konya-Karaman YHT da u Ministru di i Trasporti

Dichjarazione di a linea Konya-Karaman YHT da u Ministru di i Trasporti: Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Ahmet Arslan hà dettu chì u travagliu nantu à i prughjetti di u trenu d'alta velocità Konya-Karaman (YHT) cuntinueghja rapidamente.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì tutti i regulamenti, cumpresu u statu d'emergenza (OHAL), significanu più investimenti, a continuazione di l'interessu di i stranieri in Turchia per via di a migliione di l'ambienti d'investimentu, è apre a strada per una strada più sana versu l'obiettivi 2023.
U Ministru Arslan hà dichjaratu chì ci sò parechje forze esterne chì ùn volenu micca chì Turchia si alzà, crescia è si move passu à passu versu i so scopi di u 2023 è hà dettu: "E forze esterne sò sempre in una lotta in l'ambiente cumpetitivu è in quantu à l'effetti di A crescita di Turchia in u mondu nantu à elli. "Sfurtunatamente, ci sò urganisazioni terroriste o altri gruppi chì li sustenenu in u paese chì agiscenu cum'è i so peoni". disse.
Spieghendu chì ci sò stati assai tentativi di prevene l'ascesa di u paese in u passatu, Arslan hà dettu: "In particulare u 15 di lugliu, un tentativu senza mente hè statu fattu per impedisce questa crescita è disturbà a pace è a sopravvivenza di u paese, è questu hè statu impeditu. cù a pruspettiva di i citadini è a pusizione onesta di u nostru presidente, u primu ministru è u guvernu ". Tuttavia, sapemu chì l'ascesa di u nostru paese deve cuntinuà da avà, cum'è hà fattu finu à avà. I traditori ùn deve esse mai datu l'uppurtunità. Chì ghjè u modu per ùn dà micca l'oppurtunità di questi traditori ? Sò i citadini chì pigghianu in carrughju per difende a so vulintà, hè a postura dritta di u nostru presidente, u primu ministru è u guvernu. Dunque, un must per a crescita di u nostru paese hè di cuntinuà i nostri investimenti à u listessu ritmu o ancu à un ritmu ancu più altu. disse.
Arslan hà dichjaratu chì u statu d'emergenza hè statu dichjaratu per a pace di u paese è di i citadini è per u funziunamentu più sanu di u statu, è cum'è hà dettu u presidente Recep Tayyip Erdoğan, per piglià più misure chì ùn impediscenu micca l'ascesa di u paese, disturbà a pace di u populu, è ùn mette micca l'ecunumia è l'investituri in prublemi, è facenu regulazioni chì incuraghjenu l'ambienti d'investimentu.Ellu spiegò chì hè statu fattu è hà da cuntinuà à esse fattu.
Vulendu chì a ghjente sia rassicurata, Arslan hà enfatizatu chì a decisione di u statu di emergenza ùn causarà micca prublemi à i citadini, à u cuntrariu, hè di luttà contru à quelli chì volenu mette u statu in prublemi, apre u focu nantu à i citadini, è volenu. per affruntà i citadini da a pazzia.
Rimarchendu chì tutti i regulamenti, cumpresu u statu d'emergenza, significanu più investimenti, a continuazione di l'interessu di i stranieri in Turchia per via di a migliione di l'ambiente d'investimentu, è apre a strada per una caminata più sana versu l'ubbiettivi di u 2023, Arslan hà dettu:
"Chì faremu cum'è u Ministeru di i Trasporti? Cum'è finu à oghje, avemu cuntinuatu i nostri investimenti malgradu ogni tipu di barriere è restrizioni. Oghje, cuntinuemu u nostru travagliu à u listessu ritmu. Ùn avemu micca u minimu prublema cù l'apertura di u Ponte Yavuz Sultan Selim u 26 d'Aostu, e cose vanu bè. Cù l'apertura di u Tunnel Eurasia u 20 di dicembre, e nostre operazioni sò in traccia è tuttu u travagliu cuntinueghja. Cuntinuemu à travaglià per compie i nostri prossimi grandi prughjetti, cumpresu u Ponte di Çanakkale 1915, u più prestu pussibule è di implementà per aumentà u benessere di u nostru populu. Tuttu u mondu deve sapè chì l'investimenti in Turchia sò destinati à migliurà u benessere è l'ecunumia di u nostru populu è accelerà a dispunibilità è l'accessibilità. Unu di i prughjetti più impurtanti hè u novu aeroportu in Istanbul. Ancu quì, tuttu u travagliu cuntinueghja à piena velocità, 24 ore à ghjornu, cù 16 mila persone chì travaglianu. Circa 30 mila persone travaglià l'annu prossimu. Cusì, u metteremu in serviziu in a prima mità di u 2018 ".
- "U statu d'emergenza oghje hè di fà a vita più faciule per i citadini".
Arslan hà enfatizatu chì stanu cuntinuendu rapidamente i prughjetti di trasportu chì faciliteranu u trasportu è l'accessu in tutta a Turchia è permettenu u più crescita di u cummerciu è hà dettu: "U travagliu cuntinueghja nantu à e strade chì furnisceranu l'accessu à a cità nantu à l'asse est-ovest cum'è cunnessione di u ponte Yavuz Sultan Selim. "U travagliu cuntinueghja, per quale avemu fattu offerte è cuntratti in i dui lati europei è anatoliani, chì sò cumplementarii à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, è avà ghjuntu à a fase di consegna di u situ". disse.
Rimarchendu chì u travagliu nantu à l'autostrade cuntinueghja ininterrottamente in tutta a Turchia, Arslan hà dichjaratu chì u travagliu nantu à i prughjetti di treni d'alta velocità (YHT) Ankara-Sivas, Ankara-İzmir, Konya-Karaman in u settore ferroviariu cuntinueghja rapidamente è hà dettu:
"Dopu, sbarcheremu in Mersin-Adana. Andemu à Gaziantep. Quist'annu Kapıkule-Halkalı Avemu ancu principiatu u travagliu di u nostru prughjettu chì pigliarà u YHT, chì si estende da Istanbul à Edirne, è da quì à l'Europa. L'offerta sarà fatta. A decisione di l'Altu Cunsigliu di Pianificazione per l'Aeroportu Rize-Artvin hè stata presa. U so prughjettu hè per esse cumpletu è pubblicheremu a so offerta prestu ".
Arslan hà indicatu chì i prughjetti acceleranu più cù a facilità chì u statu d'emergenza furnisce in u mecanismu statale, è cuntinuò e so parolle cusì:
"Per a prima volta, un statu d'emergenza hè destinatu à assicurà u sviluppu di u paese cù u sustegnu di i citadini è corregge u funziunamentu sbagliatu in u statu. U nostru populu hà da vede chì stu statu d'emergenza ùn hè micca un regulamentu chì rende a so vita difficiule, à u cuntrariu, hè un statu d'emergenza chì rende a so vita più faciule è regula u mecanismu di travagliu di u statu. Mentre chì l'altri OHAL sò stati realizati soprattuttu contr'à i citadini, l'OHAL d'oghje hè, à u cuntrariu, per prevene strutture traditorii in u statu chì volenu disturbà a pace di i citadini è facilità a vita di i citadini.
Avemu vistu chì i traditori, cecu è fora di mente, s'affrontavanu à i citadini è apre u focu annantu à elli. Quessi deve esse impeditu. "Ùn impone micca restrizioni à a vita di i citadini o à u travagliu chì facenu, à u cuntrariu, aprirà a strada per investimenti in u nostru paese in crescita economica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*