Ùn ci hè micca trenu, ùn ci hè micca un bigliettu

Ci hè un trenu, senza bigliettu: L'applicazione di l'anellu, chì hà iniziatu cù a direzzione di i servizii d'autobus in e regioni di Başkent, Sincan è Çayyolu à e linee di metro, hà cuminciatu à esse implementatu in i servizii di treni inseme cù i studii "Progettu Başkentray". .
In u scopu di u "Prughjettu Baskentray" iniziatu da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali (TCDD), affiliata à u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni, sò stati fatti novi arrangiamenti nantu à e linee trà Ankara è altre cità, è ancu in u dipartimentu di u Dipartimentu. Linia ferroviaria Ankara-Kayaş-Sincan chì furnisce trasportu urbanu. In u scopu di u studiu di 18 mesi, ùn ci hè statu cambiatu in i servizii di u Trenu d'Alta Velocità (YHT), mentre chì i treni chì andavanu à e pruvince in e regioni di l'Anatolia Orientale è Sud-Est sò stati annullati trà Ankara è Irmak Train Station. in Kırıkkale. YHT hè statu ancu attivatu per e spedizioni di u Trenu Blu di Izmir trà Eskişehir (Hasanbey) è Ankara. I passageri di u trenu anu cuminciatu à esse trasportati da autobus trà Ankara è Irmak per evità interruzioni in e linee orientali annullate.
80 PERSONE BUS PER OGNI TRENU
Cù u novu regulamentu chì hà iniziatu l'11 di lugliu, 40 autobus cù una capacità di trasportu solu 2 passageri sò stati assignati per furnisce u trasportu trà Ankara è Irmak per ognunu di l'Eastern Express, Van Lake Express è Southern Kurtalan Express. Tuttavia, a bassa capacità di l'autobus causa prublemi in pratica. Quandu l'autobus cù una capacità di 80 persone, chì furnisce u trasferimentu trà Ankara è Irmak, sò pieni, i biglietti ùn sò micca venduti per i treni da Ankara à Kırıkkale, Kayseri, Sivas, Erzincan, Erzurum, Kars, Malatya, Tatvan, Diyarbakır. , Kurtalan.
QUÙ ÙN TROVA U BIGLIETTU, VA IN KIRIKKALE
I citadini chì vanu à a Stazione di Ankara per viaghjà cù una di l'autostrade orientali, Van Lake è Güney Kurtalan ùn ponu micca cumprà i biglietti da u box office. I passageri sò dettu chì ùn ci hè più locu nantu à i treni chì vanu à queste pruvince, è chì ponu viaghjà à Kırıkkale per sè stessu, se cumprà un bigliettu. I citadini chì ùn ponu micca piglià u trenu da Ankara perchè a so capacità di autobus hè piena, anu da andà à Kırıkkale è viaghjà.
A CAPACITÀ ESPRESSA ORIENTALE SÀ 120
TCDD hà fattu un passu per risolve a lagnanza causata à i citadini da a nova regulazione, chì hè entrata in vigore una settimana fà. I funzionari di TCDD anu dettu: "Avemu aumentatu a capacità di l'autobus, chì furnisce u trasferimentu di i passageri di u trenu trà Ankara è Irmak, à 120, tenendu in contu e lagnanze derivanti da a dumanda di l'Eastern Express. A capacità di l'autobus nantu à l'autostrade Van Lake è Güney Kurtalan hè sempre di 80 passageri.
NOVA REGULAZIONE SULLA LINEA ANNULLATA
I novi regulamenti nantu à e linee annullate per via di u travagliu di Başkentray sò i seguenti:
* EAST EXPRESS (Ankara-Kars): In a linea chì servirà trà Irmak-Kars trà l'11 di lugliu 2016 è l'11 di dicembre di u 2017, u trasportu trà Ankara è Irmak serà furnitu da autobus.
* VAN LAKE EXPRESS (Ankara-Tatvan): In a linea chì servirà trà Irmak-Tatvan trà l'11 di lugliu 2016 è l'11 di dicembre di u 2017, u trasportu trà Ankara è Irmak serà furnitu da autobus.
* SUD KURTALAN EXPRESS (Ankara-Kurtalan): In a linea chì servirà trà Irmak-Kurtalan trà l'11 di lugliu 2016 è l'11 di dicembre di u 2017, u trasportu trà Ankara è Irmak serà furnitu da autobus.
* CUKUROVA EXPRESS (Ankara-Adana): I voli trà Ankara è Kayseri seranu annullati da u 23 di lugliu di u 2016, è u trasportu serà furnitu da Erciyes Express (Kayseri-Adana).
* İZMİR BLUE TRAIN (Ankara-İzmir-Alsancak): Nantu à a linea chì anderà trà İzmir (Alsancak)-Eskişehir trà l'11 di lugliu 2016 è l'11 di dicembre 2017, u trasportu Eskişehir-Ankara serà furnitu da YHT.
A TASSA SERA RIMBORSATA À QUELLI ÙN PUDETE USÀ U BIGLIETTU
Per d 'altra banda, i tariffi di u bigliettu di i passageri chì ùn anu micca pussutu utilizà i biglietti di trenu chì anu compru u 15-15 di lugliu per via di u tentativu di colpu di lugliu di u 17 di lugliu seranu rimborsati. In l'annunziu fattu nantu à u situ web di TCDD, e seguenti dichjarazioni sò state incluse:
"A causa di a situazione straordinaria sperimentata in Turchia u 15 di lugliu di u 2016, i biglietti di i passageri chì anu compru i biglietti per tutti i treni chì partenu da u 15 di lugliu di u 2016 à 21.00 à u 17 di lugliu di u 2016 à 24.00 è ùn anu micca utilizatu i so biglietti, trà 18. Lugliu è 14 August 2016; Se i nostri passageri chì anu compru bigliettu da i cabine di pedaghji è l'agenzii di TCDD applicanu à i cabine di pedaggio TCDD, se i nostri passageri chì anu compru i biglietti da u call center, Internet è i canali di vendita mobile mandanu un e-mail à Yolcudairesi@tcdd.gov.tr, u bigliettu i tariffi seranu rimborsati senza interruzzione in cunfurmità cù e so richieste o
U prucessu di cunvertisce à i cupuni di bigliettu aperti serà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*