Trasportu Turcu-Sen on Democracy Watch

À l'Osservazione di a Democrazia di l'Unione Turca di i Trasporti: u presidente di a succursale di l'Unione di Trasporti Turchia Baler Fidan hà guardatu spalla à spalla in a Piazza di a Democrazia di Gaziantep, inseme cù i sindicati è i membri di l'impiegati di TCDD è di l'Aeroportu.
Parechje urganisazioni non-guvernamentali sustenenu ancu a vigilia tenuta in a Piazza di a Democrazia di Gaziantep dopu à u tentativu di colpu infidu. U presidente di a filiale di Gaziantep di l'Unione di Trasporti Turchi, Baler Fidan, hà tenutu una vigilanza di a demucrazia inseme cù i dirigenti sindacali è l'impiegati di i treni è aerei membri di u sindicatu. Fornendu infurmazioni nantu à a vigilia tenuta in a Piazza di a Democrazia, u sindaco Fidan hà dettu: "Avemu, cum'è Turkish Transportation-Sen, avemu una cunniscenza chì hà messu u nostru paese in prima linea in a nostra lotta dicendu chì u nostru paese hè u nostru principiu, u nostru paese prima. Ùn avemu micca scambià alcuna pusizioni o autorità per u nostru amore di u nostru paese è u nostru paese. U ghjornu hè un ghjornu di unità è sulidarità. Oghje hè u ghjornu per disturbà i trucchi di i traditori FETO è PKK è quelli chì i cuntrollanu: America, Inghilterra è Israele. Oghje, simu in guardia quì cù u spiritu di Çanakkale, inseme cù u nostru populu di tutti i campi di a vita, dicendu prima patria. Perchè per noi, quandu si tratta di a nostra patria, u restu hè solu dettagli. "A Nazione Turca hà dimustratu à tutti i putenzi chì stu paese ùn hè micca abbandunatu in questi ghjorni difficiuli è chì nimu pò distrughjillu cù trucchi traditori. Da avà, nimu ùn deve ancu pensà à un tentativu cusì disprezzu, perchè a risposta serà. assai più duru, nimu ùn deve scurdà di questu ", disse.
Chjamendu tutte l'urganisazioni non governamentali, Fidan hà dettu: "Questi ghjorni sò un ghjornu chì a nostra unità naziunale è a sulidarità sò ristabilite, cum'è in a nostra Guerra d'Indipendenza. Oghje hè un ghjornu chì tutti s'abbraccianu, indipendendu a festa. I nostri citadini anu da esse attenti contr'à ogni tipu di pruvucazioni, e conversazioni chì si sò tenute quì duveranu cuntinuà à esse unificanti è integrative perchè ci sò persone di tutti quì. Sta vista, a nostra postura naziunale, dà paura à i nostri nemichi è cunfidenza à i nostri amichi. "Inseme, avemu sguassatu i schemi di quelli chì vulianu disturbà u nostru paese assicurendu a nostra unità cum'è nazione", disse.
Fidan è i membri di u sindicatu anu ringraziatu i citadini chì ùn anu lasciatu a piazza di a demucrazia viota è tutte l'autorità, in particulare a municipalità metropolitana, chì rispondenu à i bisogni di a ghjente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*