Ùn ci hè micca una fermata à u 3u aeroportu

  1. Ùn ci hè micca tappe in l'aeroportu: 2023 per centu di a custruzzione di u novu aeroportu, chì hà un postu impurtante in l'ugettivi di Turchia 28, hè stata cumpletata.

A custruzzione di u novu aeroportu, chì hà un postu impurtante in i scopi di Turchia per u 2023, avanza rapidamente. U CEO di İGA, Yusuf Akçayoğlu, hà dettu chì anu mandatu un missaghju di "fiducia" à u mondu sanu cumminciandu u travagliu cù un staffu cumpletu di 17 500 persone a matina di u tentativu di colpu. U Novu Aeroportu di Istanbul hè cumpletu rapidamente. A consegna di a fase "A" in a prima fase di a custruzzione, chì hè custituita da fasi 4, hè stata posposta à u 2018 di ferraghju invece di uttrovi 26. À a fine di sta tappa, l'atterrissimu è i decolli cumincianu à l'aeroportu. In i travaglii realizati da u partenariatu Cengiz - Mapa - Limak - Kolin - Kalyon nantu à una superficie di 76.5 milioni di metri quadrati, un terzu di u finanziamentu di prestitu di 4.6 miliardi d'euros hè statu utilizatu. U livellu di u 62 per centu in a custruzzione ruvida hè statu superatu, è u livellu di u 28 per centu hè statu righjuntu in tuttu l'aeroportu. In u campu induve 17 500 persone travaglianu attualmente, 30 mila persone sò previste di travaglià in u stessu periodu l'annu prossimu.
"Abbracciamu cù quattru mani"
Yusuf Akçayoğlu, CEO di İGA (Istanbul Grand Airport), chì hà intrapresu a custruzzione di u Novu Aeroportu d'Istanbul è l'operarà dopu à a fine, hà dettu chì cuntinueghjanu u so travagliu rapidamente in ogni circustanza, è chì mandanu un missaghju di "fiducia". ' à u mondu sanu cù u prugressu in u novu aeroportu, chì hà un postu impurtante trà l'obiettivi di Turchia 2023. Ellu disse chì l'anu datu. Enfatizendu chì anu spiegatu "u putere di a Turchia" à u mondu sanu in u megliu modu pussibule cù una squadra di 17 mila 500 persone, Akçayoğlu hà dettu: "In a notte di u 15 di lugliu, noi, cum'è tutta a Turchia, avemu fattu u nostru megliu per prutege u vuluntà naziunale è demucrazia. U mondu sanu hà vistu ancu chì u travagliu nant'à un prughjettu cusì grande ùn hè statu interrotta. " Vide ch'ellu caminava cù più determinazione. "Avemu capitu di novu quantu hè impurtante stu travagliu, è l'abbracciamu cù tutte e mani", disse.
SERÀ 7 ENTRATE SEPARATE
Yusuf Akçayoğlu hà dichjaratu chì, cum'è un mega prughjettu, e strade integrate devenu esse custruite à a stessa velocità cù l'aeroportu, è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di trasportu faciule per strada. Akçayoğlu hà dettu: "Queste opere di strada è strada di cunnessione duveranu esse realizate in a listessa direzzione. Per esempiu, u 3u ponte. Ci hè ancu un sistema ferroviariu nantu à u terzu ponte. Una linea di trenu d'alta velocità passerà per quellu sistema ferroviariu. Avemu digià custruendu sti stazioni. Sia a stazione di treni à alta velocità è Gayrettepe-Halkalı Custruemu a nostra stazione di metro. Quandu i linii ghjunghjenu, seranu cunnessi quì. Hè impurtante di fà queste offerte. E strade di cunnessione di u terzu ponte è e strade di u circondu sò state offerte. Parteranu ancu da un latu. A strada D20 attuale in usu serà migliurata. Da quì, ci saranu 7 entrate à l'aeroportu. U Ministeru di i Trasporti hè assai diligente in queste materie ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*