A fundazione di u 1915 Ponte Çanakkale serà pusata u 18 di marzu

A fundazione di u Ponte di Çanakkale di u 1915 serà stallata u 18 di marzu: u Vicepresidentu di u Gruppu di Partitu AK è u deputatu di Çanakkale Bülent Turan hà dichjaratu chì a fundazione di u Ponte di Çanakkale di u 1915 serà stallata u 18 di marzu di u 2017.
Indicà chì sò cuntenti di u rapidu prugressu di u prucessu di u Ponte di Çanakkale in u 1915, u deputatu Bülent Turan hà dettu: "Oghji vedemu u nostru futuru più chjaramente nantu à u Ponte di Çanakkale, chì u nostru presidente è u primu ministru attribuisce una grande impurtanza. A data data da u nostru Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione ne palesa. Comu hè cunnisciutu, u span di dui piedi di u ponte serà 100 metri in ligna cù u 2023 anniversariu di a repubblica. Cù una span media di 2023 metri, u ponte diventerà u più longu ponte di sospensione in u mondu. Cridemu chì Çanakkale hà da sviluppà più economicamente cù u ponte. U ponte porterà Çanakkale à un locu indispensabile nantu à a linea di trasportu chì stende da l'Europa, a Tracia à l'Egeu è u Mediterraniu. Dunque, u ponte cuncerna micca solu Çanakkale, ma una larga geografia da Marmara à l'Egeu è u Mediterraniu ", disse.
Dichjarà chì travaglianu per implementà prughjetti impurtanti cum'è u Ponte di Çanakkale di u 1915, Turan hà dettu: "U ponte farà una cuntribuzione seria à u turismu di Çanakkale. Fararà a Tracia un centru impurtante chì culliga l'Egeu è u Mediterraniu. Ùn truvamu micca questu abbastanza. U ponte hè solu una di e nostre rivendicazioni in Çanakkale. Avemu ancu prughjetti in l'agricultura è altri temi. Cridemu chì a Zona Industriale Organizzata di l'Alimentazione è l'Agricultura, chì include i bacini Ezine, Ayvacık è Bayramiç, hà da cambià ancu a faccia di a regione. Semu felici di vede chì i travaglii avanzanu rapidamente per via di e riunioni chì avemu avutu nantu à u Ponte di u Bosforu Çanakkale è e dichjarazioni fatte da u nostru ministru. Continueremu à seguità u travagliu da vicinu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*