Era di logistica verde in u trasportu

Era di logistica verde in u trasportu: Mars Logistics, una di e cumpagnie principali in u so campu in Turchia è in u mondu, cuntribuisce à a prutezzione di a natura riducendu l'emissioni di diossidu di carbonu di 36 per centu cù u mudellu di trasportu favuritu di l'ambiente chì usa.
In u mudellu di trasportu favuritu di l'ambiente, i carichi pigliati da parechji punti in Turchia sò prima caricati nantu à rimorchi. A rimorca righjunghji u portu talianu di Trieste in nave da i porti di Istanbul, Izmir o Mersin. A carica cuntinueghja tandu u so percorsu in trenu è, dopu avè passatu per u terminal multimodale di Bettembourg, ghjunghje per strada à diverse destinazioni europee in Lussemburgu, Belgio, Paesi Bassi, Inghilterra, Francia è Germania.
Mars Logistics furnisce stu serviziu, chì si distingue in l'industria cù i so cuncetti di logistica verde è sustenibilità, dapoi u 2012. Furnendu servizii à parechji settori cum'è l'automobile, l'alimentariu, i tessili, a chimica, l'energia è i cosmichi, Mars Logistics cuntribuisce à prutege a natura rinnuvà a so flotta di veiculi cù veiculi amichevuli di l'ambiente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*