Yüksel Proje hà vintu l'offerta per u 3-Storey Great Istanbul Tunnel

Yüksel Proje hà vintu l'offerta per u 3-Storey Grand Tunnel d'Istanbul: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Arslan hà annunziatu chì Yüksel Proje hà vintu l'offerta per u 3-Storey Grand Istanbul Tunnel. Arsan hà dettu: "Semu in a tappa finale per Kanal Istanbul"
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì Yüksel Proje hà vintu l'offerta di sondaggi, prughjetti è servizii di ingegneria di u Prughjettu di 3 Piani di u Grand Tunnel d'Istanbul è hà dettu: "Cumpleremu tutti i prughjetti in un annu è licita per a custruzzione. di u tunnel cù u mudellu di build-operate-trasferimentu ". disse.
Arslan hà fattu valutazioni nantu à i prublemi attuali è hà rispostu à e dumande in a trasmissione in diretta NTV.
Fornendu infurmazione nantu à u Prughjettu di Tunnel di Grand Istanbul di 3 Piani, Arslan hà dettu chì ci saranu duie corsie in un pianu di u tunnel, un metro di andata e ritorno in u pianu mediu, è duie corsie in u fondu in a direzzione entrata. Dichjarà chì u tunnel serà integratu cù altri sistemi ferroviari è autostrade, Arslan hà dettu:
"Partendu da Incirli da u latu europeu, u metro passerà in terra è cunnetta cù u tunnel di l'autostrada trà i dui ponti prossimi. Da u latu Anatolianu, venite à Söğütlüçeşme è pigliate u Marmaray. Kadıköy Serà unitu cù l'acula. Inoltre, un tunnel chì partendu da E-5, TEM, E-6 è TEM porterà e vitture è si fusiona cù stu tunnel, poi si sbarcarà in u latu anatolianu è vene à Çamlık è si fusiona cù TEM è E-6. Attachemu una grande impurtanza à stu prughjettu, tuttu u travagliu nantu à stu prughjettu hè statu finitu. Avemu fattu un'offerta per prughjetti di cunsulenza è di implementazione per fà a perforazione, preparanu i prughjetti di l'applicazione è preparanu e specificazioni per l'integrità di u schedariu chì pò esse offerta cù u mudellu build-operate-trasferimentu. Trè cumpagnie d'Italia, Spagna è Turchia anu dumandatu à l'offerta, è Yüksel Proje, una di e principali cumpagnie di cunsulenza in Turchia, hà vintu l'offerta. "Cumpleremu tutti i prughjetti in un annu è licitaremu per a custruzzione di u Grand Tunnel d'Istanbul di 3 piani cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu".
"Avemu travagliatu nantu à u metudu finanziariu in Kanal Istanbul"
Arslan hà dettu chì quandu u Yavuz Sultan Selim, Osmangazi, 1915 Çanakkale Bridge è l'autostrade sò cumpletamente cumpletu è cunnessi l'un à l'altru, un anellu serà creatu intornu à u Mari di Marmara, cusì u standard di vita di a ghjente serà assai più altu.
Dichjarà chì anu travagliatu in parechje rotte alternative per u Prughjettu di u Canal Istanbul è chì anu ghjuntu à a tappa finale, Arslan hà dettu: "Attualmente travagliemu nantu à u metudu finanziariu per quale realiceremu un prughjettu enormu cum'è Canal Istanbul, un veru veru. Prughjettu pazzu.Semu in u prucessu di compie quelli studii per determinà quale metudu hè u più vantaghju in quantu à l'ecunumia di u paese. Dopu avè finitu questu, spergu chì avemu da principià ancu i prucessi di offerta per questu. Canal Istanbul ùn pò micca tollerà più ritardi, perchè ci hè un valore aghjuntu à esse creatu. disse.
"I nostri martiri anu scrittu i so epichi"
Quandu hà ricurdatu di e pruposte di chjamà u 3u Aeroportu in Istanbul dopu à qualchissia chì hè diventatu un simbulu di quelli chì anu persu a so vita durante u tentativu di colpu, Arslan hà dettu: "Avemu evaluatu inseme è piglià una decisione. Ancu s'è no avemu micca menzionatu i nomi di tutti i nostri martiri, sò diventati a storia, anu scrittu a so epica, è hà pigliatu u so postu in u core di 79 milioni di persone. Hanu pigliatu u so postu micca solu in i so cori, ma ancu in i cori di l'oppressi è vittime in u mondu chì vedenu sta geografia cum'è speranza, chì vedenu Recep Tayyip Erdoğan cum'è speranza, è in u cori di i nostri amichi chì anu aspittà di a nostra geugraffia, ma sempre, i so nomi seranu datu in qualchì locu per esse simbolichi. I so nomi seranu manteni vivi, hè utile à cunnosceli. disse.
Quandu hà dumandatu nantu à a nutizia chì u numeru di veiculi chì passanu per u Ponte Osmangazi hè di 5-6 mila ogni ghjornu, Arslan hà dettu chì u ponte hè un sanu cù l'autostrada di 384 chilometri trà Istanbul è Izmir.
Dichjarà chì a guaranzia data per u ponte hè 40 mila, Arslan hà dettu: "U trafficu chì avemu aspittatu inizialmente da u Ponte Osmangazi era 15 mila, ma avà una media di 20 mila veiculi passanu per ghjornu". disse.
"Chiudemu TİB"
Rispondendu à una quistione nantu à a chjusura di a Presidenza di Telecomunicazioni è Comunicazioni (TİB), suscitata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan dopu à u tentativu di colpu di lugliu 15, Arslan hà dichjaratu chì TİB, chì hè una struttura separata, serà chjusa è serà inclusa in u Tecnulugia di l'Infurmazione è Autorità di Comunicazione (BTK). Dichjarà chì u travagliu fattu da TIB serà realizatu da BTK, Arslan hà dichjaratu chì anu vistu ciò chì sta struttura perfida, cumpresa TIB, provava di fà prima di u periodu 17-25 di dicembre è chì i sforzi di ristrutturazione cuntinueghjanu quì per 2 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*