3. Ponte prontu per una grande apertura

  1. U ponte hè prontu per a so grande apertura: i preparativi finali sò cumpletati per u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà apertu u venneri. I travaglii di illuminazione è di illuminazione sò stati ancu realizati nantu à u ponte, induve i segni di direzzione sò stati appiccicati.

I preparativi finali sò fatti per u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà apertu u 26 d'Aostu à 16.00. I manifesti è l'annunzii giganti sò stati appiccicati in diversi punti di Istanbul per l'apertura di u prughjettu di l'orgogliu giganti, chì darà vita à u trafficu di Istanbul pruibendu i veiculi pesanti da TEM è Fatih Sultan Mehmet Bridge. L'ultimi tocchi sò stati cumpletati nantu à e strade chì portanu à u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì unirà l'Asia è l'Europa per a terza volta dopu a fine è hè stata cumpletata in un tempu record di 27 mesi. I segni di direzzione sò appiccicati nantu à a strada di u ponte, induve si trovanu e torri più alte di u mondu. I travaglii di illuminazione è di illuminazione di e torri di ponte di 322 metri d'altitudine è e funi di sospensione sò stati cumpletati. Hè statu dichjaratu chì i testi di illuminazione sò stati ancu realizati. Hè statu dichjaratu chì Yavuz Sultan Selim Bridge hè pronta per a grande apertura.
PONTE DI RECORD
L'apertura di u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì riceverà u titulu di "ponte sospesu più largu di u mondu" cù una larghezza di 59 metri, serà realizatu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u primu ministru Binali Yıldırım è u presidente di u Grand Assemblea Naziunale di Turchia İsmail Kahraman. U ponte averà una autostrada à 8 corsie è una ferrovia à duie corsie. Avarà ancu u tìtulu di "u ponte di sospensione più longu di u mondu cun un sistema ferroviariu" cù una lunghezza totale di 408 metri. İbrahim Çeçen, u capu di IC Holding, chì hà intrapresu a custruzzione di u Yavuz Sultan Selim Bridge, hà dettu: "Aghju fattu parechje custruzzioni in a mo carriera di 47 anni, ma stu ponte hè un travagliu chì eleva a mo carriera. "Hè l'orgogliu di u nostru paese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*