3u ponte 4 mesi 9.9 TL

U 3u ponte: 4 TL per 9.9 mesi: U pedaghju per u Ponte Yavuz Sultan Selim, chì hè previstu per esse apertu u 26 d'Aostu, serà di 9.90 TL per i vitture è 21.29 TL per i camioni finu à a fine di l'annu.
Fornendu infurmazione nantu à a tarifa di u ponte, u Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "U prughjettu hè internaziunale è hè per quessa chì l'offerta deve esse fatta in dollari. Quì, u tassu di scambiu di u dollaru datatu u 1 di ghjennaghju serà presu cum'è basa è cunvertitu in lira turca. U nostru populu ùn passerà per quì cù dollari, solu u calculu hè basatu nantu à u dòricu. "U tariffu di u ponte serà validu finu à a fine di l'annu", disse. Enfatizendu chì i capi di statu di parechji paesi sò stati invitati à l'apertura di u Ponte Yavuz Sultan Selim, Arslan hà dettu: "In più di l'OGS è l'HGS, ci sarà ancu un passaghju di soldi nantu à u Ponte Yavuz Sultan Selim per aiutà a ghjente à abituà. u ponte. U trasferimentu di cash serà abulitu in u futuru. Sarà ancu pussibule di passà per u sistema di transitu liberu da u latu europeu. Stu sistema serà allargatu in u futuru. "A tarifa di VAT hè di 8 per centu nantu à i ponti è di 18 per centu nantu à l'autostrade. L'IVA hè ancu inclusa in i pedaghji di i ponti".
E STRADE SERÀ COMPLETE IN 2019
Arslan hà ancu spiegatu i seguenti nantu à u travagliu di l'autostrada chì cunnessa u Ponte Yavuz Sultan Selim à Akyazı in Anatolia è Kınalı in Europa:
"Seremu entrati in l'autostrada da Gebze è Kurtköy è puderemu attraversà u ponte è falà à Mahmutbey da Odayeri. Cusì, seremu cunnessi à TEM da i dui lati. Avemu ancu furnitu u situ per a custruzzione di e strade da i dui lati di l'autostrada di u Marmara di u Nordu utilizendu u mudellu Build-Operate-Transfer. A finitura di e duie strade hè prevista per esse in 2019. In 2019, puderemu entre in l'autostrada da Akyazı è esce da Kınalı usendu u Ponte Yavuz Sultan Selim. E cunnessione Kurtköy è Mahmutbey in Istanbul sò ancu valide. Arslan hà dettu chì u ponte hà da cunnette l'Asia è l'Europa una volta di più è chì Istanbul eliminà a carica di trafficu causata da i veiculi pisanti da u centru di a cità. Arslan hà dettu: "Diceremu à u mondu una volta di più chì realicemu i nostri grandi prughjetti senza rallentà, a Republica di Turchia hè un tali paese. "Ancu s'ellu anu sperimentatu u tentativu di colpu di u 15 di lugliu, ancu s'è 240 figlioli di u paese sò stati martirizzati è 2 persone sò diventate veterani, facemu stu prughjettu per prutege a so memoria", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*